زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

سوغات عمه جون برای ریحون خانوم

هفته قبل برای تعطیلات رفته بودیم ولایت که خیلی خوش گذشت. بالاخره طلسم پایان نامه ام شکست و دادمش برای صحافی و بعدش تحویل دانشگاه دادم. بماند که بخاطر ایام امتحان کلی الکی معطل شدم اما همینکه تموم شد خدا رو شکر. دیگه خیالم راحته.

خواهرشوهر کوچیکه ام با شوهرش شنبه از مکه اومد و برای دخمل نازم این سوغاتی ها رو آورد 

 این دو تا لباس یکسره است که رویی ساده و زیری اه توپ توپیه. کاربردی ترین لباس تو این دوران همینه


اینم یه جفت کفش که مناسب یک سالگیشه

اینم یه شلوارکه که باید با یه بلوز سفید خوشگل ست کنم براش

اینم یه بلوز شلوار و کفش و کلاه سایز کوچیک هست که به درد روزهای اول میخوره

این کفشو هم عمه وسطیش برای عید براش گرفته بود

اینم عیدی عمه کوچیکش بود. وقتی کوک میشه کرمه وول وول میخوره و باحاله

برای منم یه چادر رنگی و یه چادر مشکی و برای علی هم یه تی شرت آورد. دستش درد نکنه. انشالله ما بریم و جبران کنیم براش  البته من در دوران مجردی هم عمره رفتم و هم تمتع اما با علی نرفتم هنوز. هرچی خدا بخواد

همینا دیگه. گفتم عکس بذارم دل همه وا شه 

نظرات 20 + ارسال نظر
پیشی و میشی شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

به سلااااامتی انشالله...
عااااشق اون شلوارکه شدم که میخوای با بلوز سفید براش ست کنی

سلامت باشی عزیزم
انشالله برای نی نی شما

هدیه شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ق.ظ

وای مرسسسی عمه!خوش به حال ریحانه جون
چه چیزای خوبی آورده،دستش درد نکنه.
معلومه خوااهر شوهرای خوب ومهربونی داری فاطیما جون.
انشاله قسمت خودتون بشه و برید سفر مکه.

آره عمه هاش خیلی مهربونن
انشالله قسمت شما
من هم عمره رفتم هم تمتع

سوری شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

وااای چه عمه جون با سلیقه ای.
خیلی نازن ایناانشالله به سلامتی تن ریحانه خانوم کنی.

ممنون عزیزم
سلامت باشی

گلابتون بانو شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

وای! چه سوغاتی های خوشگلی!
مبارک خانومچه باشه! انشاالله به شادی استفاده کنین.

ممنون عزیزم
دیشب خوابتو دیدم گلابتون جون

مهربون خانوم شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:21 ب.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com

وای وای وای واااااای پس حاج خانومی؟
عزیز دلم.
مبارکش باشه با دل خوش بپوشه.

سلامت باشی

emasis شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ

ایول

مبارک همه ی شما

ولی یه چیزی ؛ اومدیم خانم کوچولو ، آقا کوچولو شد
ایشالله که مبارکه بهر حال

عیبی نداره
هرچی خدا صلاح بدونه ما تسلیمیم
لباساشم یادگاری نگر میدارم اونوقت

مرمر شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:14 ب.ظ

مبارک ریحانه خانوم ....

دستشون درد نکنه ...

من که دلم ضعف رفت برای سوغاتی های نی نی ...

ممنون

لیلا شبهای مهتابی شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:34 ب.ظ http://yalda4000.blogfa.com

سلام حاج خانم فاطیمای گل... اینجا چه خبره.... چه کولاکی کردن عمه هاااااا :-) عاشق کتونی و شلوارک شدم... خیلی فانتزی و خوشگلن... مررررررسی عمه جونای ریحون... :-) فاطیما خوش به سعادتت که مکه قسمتت شده و رفتی اونم دوتا دوتا... راستی عزیزم اگه ایمیل داری آدرستو برام بفرست میخوام یکم عکس برات بفرستم.. عکس شال رو هم میفرستم البته هنوز آماده نیست...

سلام عزیزم
انشالله قسمتت بشهبه زودی
ایمیلو برات میفرستم الان

محبوبه شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

الهی بگردم چقدر لباساش خوشگلند. بچه من عمه نداره

آخی حیف شد
انشالله خاله ش جای خالی عمه رو پر میکنه

topoli شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ب.ظ http://ghandeasal91.blogfa.com

خیلی خوشملن همشون !

ممنون

topoli شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ http://ghandeasal91.blogfa.com

من هنوز رمز ندارم

فرستادم برات که!

roya یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ق.ظ http://sweetwishes.blogsky.com

دلم ازین عمه های مهربون میخواد
بیچاره بچه آیندمون ک اصلا عمه نداره...

آخی
حیف شد
عوضش خاله که داره. نه؟

یِ خانومِ شاد! یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام عزیزم
چقدر خوب و خوشگلن همشون فاطیما جون
مبارکت باشه همش
دستشون درد نکنه سنگ تموم گذاشتن

به به
سلام خانوم کم پیدا!
ممنون
انشالله برای نی نی تو بیارن عمه هاش

سمیه م یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ب.ظ

چه قشنگ. :) انشالله به خوشی و سلامتی تن دخملت کنی :)
راستی کی به دنیا میاد انشالله؟

ممنون عزیزم
به امید خدا مهر ماه

آلیس دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ق.ظ http://roozhayetalaei.persianblog.ir

سلام عزیزم.
مبارکش باشه این سوغاتیهای خوشگل.
مرسی از اینهمه انرژی مثبت

سلام
ممنونم عزیزم

Fahimeh دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:44 ب.ظ

دست گلشون درد نکنه عمه جونای نازنین خیلی خیــــلی همش خوشگل بود ... الهی به سلامتی دختر نازتون دنیا بیاد و با شادی ازهشمون استفاده کنه

ممنونم عزیزم

حسنا بانو سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:20 ب.ظ

میشه ریحانه خانومتون را بدید ما قورتش بدیم؟

شما اول بذارین نی نی خودتونو که قورت دادین رو بدین بیرون بعد

roya چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ http://sweetwishes.blogsky.com

آره اونم سه تااااا.ماشاالله

خدا حفظشون کنه

آویشن چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ

عزیزم اگه امکانش هست جزء 4 قرآن کریم
چه لباسای قشنگی. الهی به سلامتی و شادی ریحانه جون به دنیا بیاد و تنش کنی عزیزم

اگه امکان داره از پدر و مادر هم بخواه برای پدرم دعا کنن. احساس میکنم اونا خیلی بزرگوارن

چشم عزیزم

افسونگر سبز چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ب.ظ

مبارکش باشه
چه عمه های مهربونی
سلامتی کار بزنی گلم

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد