زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

عکس دخترکم

 

 این ریحون خانم با پستونک که فقط وقتی دلش درد میگیره و چند ساعت بیداره برای آروم شدن و کم شدن دل دردش میدم بهش تا بخوابه (خودم میدونم مضراتشو و اینکه چطور میشه بچه رو آروم کرد. پس گیر ندین به این قضیه!)

 

اینم وقتی خوابه


ماشاء الله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

نظرات 25 + ارسال نظر
mahtab یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ق.ظ

من به دانش تو ایمان دارم ولی من یه برنامه خارجی درباره پستونک دیدم که میگفت امروزه ثابت شده پستونک ضرر نداره
نه روی دندون
نه درمورد سیری کاذب که اگه حواست باشه به ساعت غذای بچه اونم مشکلی ایجاد نمیکنه

چمیدونم والا

غزال یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ق.ظ http://mygoldendays.persianblog.ir

عزیزم خدا نگهش داره چقدر این گل نازتون دوست داشتنیه و شیرینه.
چشمام یه جور خاصیه دقیق نمی فهمم چه رنگیه ولی خیلی رنگش خاصه انگار.
خیلی دوستش میدارم.

ممنون عزیزم
چشماش الان طوسیه اما بزرگ که بشه میشه رنگ چشمای بابام
سبز مایل به آبی

بهار یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ http://safuri.blogfa.com

الهی قربونش برم چقدر نازه هزار ماشالله خدا حفظش کنه عزیزم یعنی اگر پیشم بود من میخوردمش قشنگ

مرمر یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.ruznameyezendegi.blogfa.com

عزیزم ...

هزار ماشالله ...

خدا از چشم بد همیشه حفظش کنه ... خیلی نازه ...

ممنون

پیشی و میشی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ب.ظ

ماشالله
ماشالله
ماشالله
چقدر نازه آخه این دخمممممممممممممل
چقدر خوردنیههههههه
وای خدای من،خوش به حالت فاطیما که همچین فرشته ایی رو داری
انشالله که خدا برات حفظش کنه

ممنون
انشالله خدا قسمت شما بکنه به وقتش

فاطمه۳۱۳ یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

ماشاءلله لا حول و لاقوه الا بالله
سلام عزیزم خوبی؟ واااااااااااااای این دخمل گل چقدر خوردنیه...شبیه خودته ها...الهی که فرزند صالحی باشه برا تو و همسرت...روی گل ریحانه رو ببوس...مواظب خودت و دخمل نازت هم باش....التماس دعا عزیزم

سلام گلم
ممنون
چشم
از شما هم التماس دعا

مهسا میم یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ب.ظ

بوی بهشت میده ریحون خانوم.
دوسش دارم، خیلی بامزه و خوردنیه.
الان حالش خوبه خوب شد دیگه؟؟؟؟
انشاا.. همیشه نفس هاش گرم و لباش خندون باشه
:))))))

الهی به حق معصومیتش به زودی زود خدا یه ریحانه بهشتی هم به تو بده عزیزم

k یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ http://akharegheseh.blogfa.com

عزیززززممم
ماشاالله
چه فرشته کوچولوی نازییییی
خدا حفظش کنه

خوش بحالت

ممنون عزیزم

رووووح!!! یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

ای جانم.. هزار ماشالله..

دختر گوگولی عشق

فدای تو خانوم روووووووح

هاچ زنبور عسل دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ق.ظ

ماشاء الله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
عی جووووووووووووووونم
اصن خستگی آدم در میره چشمش به این فرشته میوفته

یه وقت فکر نکنی با این حرفا من دخترمو بهت میدم ها!!
به کس کسونش نمیدم

نازنین بانو دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 ق.ظ http://mydays1390.blogfa.com

ای جاااااانم فاطمه شبیه علی اقاست نه؟
دخملک ناز

ترکیبیه قیافه اش

شوریده دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ق.ظ http://shorideh07.blogfa.com

ماشاا...
خدا حفظش کنه

ممنون

یِ خانومِ شاد! دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

ای جاااااااااااااااااانم
هزار ماشا الله
خیلی خوردنیه گل دخترت
هزار الله اکبر


ولی من فک نکنم حرفای خیلیا در مورد پستونک درست باشه
این بچه خارجیا همشون پستونک دهنشونه
اونور ک این جور چیزا بیشتر رعایت میشه


کلی ازت سوال دارم من باز....
مزاحمت میشم ی روز :دی

خواهش میکنم
در خدمتم

راستی دیگه نمی نویسی؟

Fahimeh دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااای عزیزدلمه این دختر :-* :-* ... قربون برم قربونـــــــــــــــــــــی ... هزار ماشاء الله ... الهی خیرش رو ببینی به حق خانم فاطمه زهرا .

ممنون فهیمه جان

ستاره دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:47 ب.ظ

فاطیمای عزیز سلام
ماشاا... خیلی خوشگل و خواستنی مخصوصا با این رنگ چشمای خاصش
خدا براتون حفظش کنه

ممنون

سوری سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

سلام فاطیما.ماشالله...
خدا حفظش کنه

سلام عزیزم
ممنون

هدیه سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ب.ظ

ماشااله به این دخترکت

فدات

مهربون خانوم سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com

من موافق پستونک هستم.
برای وقتایی که بچه فقط غر میزنه خوبه
دخترت ماشالا خیلی نازه

دقیقاً همینطوره

سمیه م سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ب.ظ

چقدر جیگره :) خدا حفظش کنه...
این که پستونک بدی به بچه که گیر دادن نداشت اما چیزی که تو پرانتز نوشتی خیلی جای گیر دادن داره ها! اما از بس جیگره به جیگریِ ریحانه خانم من گیر نمیدم بهت!

ممنون عزیزم
خداروشکر لااقل ریخانه باعث شد گیر ندی بهم

راستی زیارت قبول

بلورین پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ب.ظ http:// boloorin.blogsky.com

هزار ماشاءالله
ایشالا خدا برات حفظش کنه...خوشمزه است هزار الله اکبر...
راستی پست قبل برات کامنت گذاشتم با کلی سوال نیستش کامنتم...یعنی بهت نرسیده یا هنوز جواب ندادی؟

ممنون
انشالله به زودی عکسای دخمل گلتو بذاری ببینیم

رسید اما فرصت نشد جواب بدم

لیلا شبهای مهتابی پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:28 ب.ظ http://yalda4000.blogfa.com

واااااااااای ماشاالله چه دخمل جیگری.... کلی حال کردم.... چقدر معصومه و دوست داشتنی.... خدا برات بزرگش کنه عزیزم... :-)

ممنون عزیزم

فروغ جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ

واییییییییییی من عاشق نوزادم.بازم دلم خواست.قندتو دلم اب میشه نوزاد میبینم.
با خیال راحت بهش پستونک بده اون آرامشی که مکیدن به بچه میده ارزشش از همه چی بیشتره.بچه حتی تو شیکم مامان هم میمکه.فقط باید مواظب بود وابسته نشه بهش.زیاد نده بهش.همون گاهی خوبه.

چشم

مینا یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.abgineh-14.blogfa.com

سلام عزیزدلم.خوبی؟قدم نورسیده روبا تاخیر تبریک میگم فاطیما جان.ببخشید چندوقت گذشته سرم شلوغ بود.درکیر مراسم بله برون وعقدم بودم
عزیزم بهت تبریک میگم.ماشاالله خدا حفظش کنه براتون چقدر ناز ومعصومه با رنگ چشماش که معلوم نیست چه رنگیه انقدر قشنگه :)
براش از دور ون یکاد خوندم فوت کردم چشم نخوره.ان شآلله زیر سایه خدا واهل بیت و پدر مادرش پرورش پیدا کنه.بازم تبریک میگم بهت.
حس شیرین مادر شدن وحلاوتش گوارای وجودت :*

سلام مینا جون
ممنون عزیزم

وای عروس شدی؟
خیلی خیلی مبارکه
انشالله خوشبخت شی

شیرین سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام فاطیما جان
امروز رمز بهم رسید خیلی خیلی ممنونم مامانی
تونستم عکس این فرشته کوچولو رو با پستونکش ببینم
ماشاء الله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
انگشتای کوچولوشو بوس کردم از همینجا

سلام عزیزم
قربونت برم

مهربانو یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

ای جان دلم مبارک باشه این شیرین شیرین خانوم :)
خدا حفظش کنه براتون :)

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد