زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

ریحان خانوم

نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین بانو سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:13 ق.ظ

ای جووووونم

لیلا شبهای مهتابی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:45 ب.ظ

وااااااااااااااااااای عزیزم... به خدا فاطیما سورپرایز شدم این خانم خانما چقدرررر خوشگلتر شده خدا حفظش کنه انشالله.... خواهرم با اینکه خودش چشاش سبز و خوشگله محو دیدن ریحان جون شده.... راستی من واسه پست قبلی خیلی وقته کامنت گذاشتم پس چرا نبود؟!! خواهشا زود زود پست بزار و همچنین عکس ریحون خوشگل و طلا رو همیشه بزار من به شدت مشتاق دیدن عکسهای جدیدش هستم. فدات

سلام عزیزم
قربونت برم. تو وخواهرت لطف دارین

کامنتتم تائید شد

چشم سعی میکنم اما خیلی سرم شلوغه

آلیس چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:50 ب.ظ http://roozhayetalaei.persianblog.ir

الهییی چه جیگری شده ریحانه خانوم
موهاش و بلند کن فاطیما جان عین بچه خارجیها می شه.موی روشن و چشم روشن. واییییی

قربونت برم
چشم

Fahimeh چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:45 ق.ظ http://javdanehayema.blogfa.com/

دورش بگردمــــــــــــــــــ .. هزار ماشالله بهش .. چقدر دخترت خوشگله .. سرش چی خوردی فاطیما جون اینقدر گل ودوست داشتنی شده ؟ بگو منم از تجربه هات استفاده کنم دوستم .

چشات خوشگل میبینه عزیزم
من میوه و سبزی خیلییییییییییی مصرف کردم تو بارداری
مخصوصا خربزه

حباب خان چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:11 ب.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

ماشاء الله! چه بزرگ شده! خدا شما را برای اون و اون را برای شما حفظ کنه...

متشکرم
انشالله قسمت شما بشه

روجا دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ق.ظ

و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید...
مامان فاطیما اسپند یادتون نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد