زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

فاطیما بانوی روبان دوز!

مدتها بود که روبان دوزی رو دوست داشتم و کلی فایل آموزشی دانلود کرده بودم اما تنبلی میکردم و نمیرفتم وسایلشو بخرم. دو سه هفته پیش بالاخره رفتم ربان و سوزن و کارگاه و هویه و چسب حرارتی خریدم ولی باز نمیرفتم سراغش. تا اینکه بالاخره دیروز در یک اقدام انتحاری رفتم کتابشو آوردم و یه پارچه الکی پیدا کردم و با مداد طرحو روش کشیدم و شروع کردم به کار.

یکی دو ساعت طول کشید و با تشویق های بی امان علی مبنی بر اینکه "اصلاً بهت نمیاد روبان دوزی و مقاله نویسی و پشت لپ تاپ نشستن بیشتر بهت میاد!!!"، بالاخره تمومش کردم و در آخر توسط اوشون ملقب به "فاطیما بانوی روبان دوز" شدم و اعتراف کرد که ترشی نخورم یه چیزی میشم 

این هم اولین روبان دوزی اینجانب که خالی از اشکال نیست اما دوستش می دارم ژیاد ژیاد!

پ ن: اینقده دوس دارم گلدوزی و خیاطی رو هم یاد بگیرم. 4شنبه نشد برم کلاس و امروز به امید خدا میرم. انشالله که بتونم کلی لباس خوب یاد بگیرم!

پ ن2: دیشب و امروز قم بارونیه. هوا توپ توپه. عینهو خود شمال. یعنی من و علی مثل ندید بدیدا رفتارمیکنیم بسکه ذوق زده میشیم! اینم چندتا عکس از این حال و هوا  



نظرات 10 + ارسال نظر
یِ خانومِ شاد! شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ

فاطیما جان هنری موند تو ازش بی بهره مونده باشی؟؟؟
من وقتی میام میخونمت احساس میکنم سال ها از زندگی عقبمو هیچی نفهمیدم ازش!!!
بلطف زیرزمینی بودن خونمون تازه از تو شنیدم بارونی در کار بوده!

ای بابا
نفرمائید
کلی هنر هست که بلد نیستم مثل چرم دوزی، سفال، بافتنی و قلاب بافی و غیره و ذلک
بالاخره آدم باید از هر هنری یه کوچولو بلد باشه دیگه

اینقده ذوق داره این کارا
آدم هم سرش گرم میشه و هم هنرشو اینور اونور آویزون میکنه و ذوق میکنه
منم خیلی وقتا که از خونه بیرون نمیرم متوجه نمیشم بارون میاد!
بخاطر زیرزمینی بودن خونه تونم نیستش
بعله

انیس شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://khodamgomshode.blogfa.com/

بابا دوست هنرمند خودم(اینجا ایکن بغل کردن نداره ایا؟ )
راست میگی هوا عالیههههههههههه اصلن یه وضعی ها
راستی اپ کردم با همون رمز قبلیه. رمز و داری؟

هنرمن به پای هنرای شما که نمیرسه انیس بانو
آره دارم

fahimeh شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://mohamadofahimeh91.blogfa.com/

به به چه زیبا هم عکسا فوق العاده بود وخیلی قشنگ طراوت هوای قم رو به آدم منتقل میکرد و هم هنر ربان دوزی شما آدمو ذوق زده میکرد .. موفق باشی در همه عرصه ها

ممنون عزیزم

حسنا بانو شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

آخ آخ اینجا هم بارونی بوده شب الانو خبر ندارم
خانوم ترشی نخوری واقعاااااااااااااااااااا یه بانوی هنرمند به تمام عیاری حالا انشاالله خیاطی و گلدوزی هم یاد میگیری تکمل میشی فدایت بشم :****

انشالله

امروز چه خبر؟(مهربون خانوم) یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com/

خیلی قشنگه بابا هنرمند

قربون شوما

مینا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

بابا خانووووم هنرمند :))
ربان دوزی و خیاطی و عکاسی و همه چی خلاصه
شوما مایه افتخاری اصن بانو
عکس ها خیلی خوشگل بود.


چشمات خوشگل می بینه عزیزم

آویشن یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

آفرین به تو دختر هنرمند
خیلی ناز دوختی . ایشالا به زودی خیاطی رو هم یاد میگیری

چه خوب اونجا هم بارونه
اینجا که همش بارونه

ممنون
انشالله
اینجا فقط یکی دو روز بارونی بود!
شما به جای ما حالشو ببر

آلیس دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ http://roozhayetalaei.persianblog.ir

به به دوست هنرمند خودم.خیلی خوشگله این روبان دوزیها.من زیاد گلدوزی رو دوست ندارم اما تازگیها گیر دادم به نقاشی روی شیشه با ویترای.به نظرم خیلی شیکه.همچنان منتظر کارهای خانم خیاطمون هستیما.
راستی نمره عکاسیتم بیسته

من ویترای رو هم خیلی دوست دارم
میشه تابلوهای خیلی قشنگی درست کرد باهاش

گلابتون بانو چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

بارک الله خانم روبان دوز! منم خیلی دوست دارم یاد بگیرم.
عکسا هم خیلی خیلی خوشگلن!

بلورین جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

به به خانوم کد بانوی هنرمند مقاله نویس و درس خون...
ایشالا تو کارت موفق بشی...خیاطی خیلی خوبه یاد بگیری اما واقعا وقت می خواد تا به مهارت برسی...فقط باید تلاش کنی ایشلا به نتیجه هم برسی....
منم به زودی اگر خدا بخواد شاید تو هفته جدید درست و حسابی اومدم نت...البته اگر چیزی مانع نشه

ممنون عزیزم
مجدداًخوش اومدی به وبلاگستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد