زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

موهبت خواهرانه

خواهرم یک کمی پول داشت (700 تومن). بهم گفت برام طلا بخر که بعداً بفروشم. پنج شنبه عصر رفتم دنبال طلا براش. قیمت طلا هم پایین اومده بود (گرمی 94 هزار تومن) و فرصت خوبی بود برای خرید. از اونجایی که خواهرم طلا دوست نداره و استفاده نمیکنه، گفت بخر ولی دست خودت باشه. قبلاً هم گوشواره، زنجیر و دستبند براش خریده بودم که دستم بود! یه همچین خواهری هستم من. یه همچین خواهری هم هست اون!

خلاصه رفتم و دو سه تا طلافروشی رو نیگا کردم. هوس انگشتر کرده بودم. بدون نگین میخواستم بگیرم که تو فروش ضرر نکنه. از انگشترای یه قور و بزرگ خوشم نمیومد. یه مدل دیدم که روش تراش داده بودن و شبیه نگین بود توی نور. قشنگ بود. خوشم اومد.  وزن کرد و گفت 450 تومن میشه. شبیه حلقه هم بود. 

گفتم برم جاهای دیگه رو هم ببینم بعد تصمیم بگیرم. طبقه بالا که رفتم دیدم همینو با قیمت 420 میده. این شد که پسندیدم و گفتم برام تنگش کنه.

بعد دیدم بازم پول هست. این یکی رو هم دیده بودم که خوشم اومده بود از توپ توپیش! گفت اینو هم 520 میدم. حالا پول خواهرم بود 700 تومن و این میشد 920. از قبل بهم گفته بود اگر 200-300 تومن گرونتر شد بده، من بعداً بهت میدم. خلاصه 200 تومن گذاشتم روش و اینو هم گرفتم براش (حالا برام! من و خواهرم نداریم که! ).

صدالبته دقت کردید که طلا توی عکس قشنگ نمی افته دیگه! اصلاً برق برقی هاش مشخص نیست.

خلاصه خوشحال و خندان برگشتم خونه و از اون روز تابحال بیرون که میرم اینارو میکنم دستم و حالشو میبرم!!!!

یه همچین موجودی هستم من!  ندید بدید هم خودتی!

خواهرم همیشه تو تمام لحظات ناراحتی همراهم بوده و دلداریم داده. همیشه وقتی دلم از همه جا پربود، میرفتم باهاش حرف میزدم، یکم اشک می ریختم و آروم میشدم. همیشه به عنوان خواهر بزرگتر هوامو داشته و محبتشو ازم دریغ نکرده. برادرزاده هامو همیشه نگه میداره و باهاشون بازی میکنه و میبرتشون اینور اونور. مراقب مامان بابامه و هوای کل خانواده رو داره اما برای غصه های خودش یه شریک همیشگی نداره. امتحان سختیه و هرکسی طاقتشو نداره! 

خدایا به حق حضرت معصومه دل خواهرمو شاد کن و یه مرد خوب که قدر مهربونیشو بدونه نصیبش کن!

نظرات 25 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ http://vanooshe1366.blogfa.com

خواهر یعنی همین .به نظر من خواهر یکی از بزرگترین موهبتهایی که خدا به آدم میده و خواهرانه ها شیرین ترین لحظات زندگی آدم ، خدا همه خواهرها رو واسه خواهر و برادراشون حفظ کنه .

دقیقاً همینطوره که میگی. خواهر یعنی غمخوار، یار و یاور همیشگی

سوری دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.jidman.blogfa.com

واااای چقدر نازن...
واقعا قشنگه.مبارک جفتتون باشه.چه خواهر خوبی داری.
انشاالله که خوشبخت شه.

ممنون عزیزم
انشالله

ستاره دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ق.ظ

فاطیمای عزیز سلام
خدا خواهرت رو حفظ کنه و امیدوارم به زودی دعای شما هم در حقش برآورده بشه
انگشترهای قشنگی خریدی مبارکتون باشه
مخصوصا من از اولی خیلی خوشم اومد

انشالله
منم اولی رو خیلی دوست دارم

من دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

چه انگشتر های زیبا و به صرفه ای
ایشالا خواهرتون هم خیلی زود به شادی و آرامش برسه...

وقتی نگین برلیان نداشته باشه به صرفه میشه!
انشالله

نازنین بانو دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.mydays1390.blogfa.com

فاطمه جان من این انگشترا رو بیرون دیدم خیلی نازن درست میگی.مبارک باشه ایشالا بزودی برای عروسیش دستش کنه.

ممنون عزیزم
انشالله

fahimeh دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://mohamadofahimeh91.blogfa.com/

به به .. چه زیباوشیک .. مبارک باشه .. انشاالله به زودی با یه ازدواج موفق میاد واینارو ازتون پس میگیره آخه دیگه اون موقع عروس شده خودش باید استفاده کنه دیگه ! مگه نه ؟!؟1 ... خداشمارو واسه هم حفظ کنه ...

انشالله
اصن هرچی ازش دارم حاضرم بدم بهش
فقط از خدا میخوام خوشبخت شه

fahimeh دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://mohamadofahimeh91.blogfa.com/

خوشبخت میشه عزیزم .. مطمئن باش ، من یتوکل علی الله فهو حسبه : هرکه به خدا توکل کند کفایتش میکند .. گاهی خدا یه سری آرزوهارو دیر به اجابت میرسونه ولی تا اجابت میشه دیگه نهایت لطفش رو برای اون بنده به منصه بروز میذاره .. خواهر شما هم خیـــــــــــلی زود به جرگه دختران خوشبخت خواهد پیوست .. به امید آن روز در آینده نزدیک

منم همیشه همینطور فکر میکنم
ما که توکل کردیم به خودش
مطمئناً حکمتی داره که ما بی خبریم!

یِ خانومِ شاد! دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://ruznevesht-66.blogsky.com

خواهر بزرگا خیلی خوبن
بهترین پشتوانه ان...
انشا الله بحق همین اذان خدا ب اندازه ی دلش بهشون عنایت کنن و بیشتر حتی...
اولیه خوشگلتره بنظرم
خیلی خاص و شیکن
مبارک باشه

اهوم
خیلی خوبن
انشالله

ممنون

مهربان دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

آمین
مبارک باشه برای جفتتون

ممنون عزیزم

narjes دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام عزیزم. مبارک جفتتون باشه... خوشبحالت که خواهر داری من که از این موهبت الهی محرومم .... برای خواهر نازت تو این روزهای عزیز دعا میکنم خوشبخت دو عالم باشه

سلام عزیز دلم
انشالله زن داداشت جای خالی خواهرو پر کنه برات
من که زن داداشام واقعاً مثل خواهرم میمونن

ممنون

narjes دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

انشاالله.... اتقاقن قراره زنداداش دار شم.

با مهربونی تو، مطمئنم زن داداشتم مثل خواهرت میدونی

امروز چه خبر؟(مهربون خانوم) دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com/

خیلی خوشگلن هر دوتاشون ولی من اون اولی رو خیییییلی بیشتر دوست دارم.
میخوای به خواهرت بگو منم طلا دوست دارم نوبتی استفاده اشون کنیم.


انگشتر چه قابلی داره؟

زهرا... دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ http://28mehr-8esfand.blogfa.com/

سلام
ماشااله چقدر نازه این انگشترا، مبارکت باشهمنم عاشق انگشترم
دست خواهری هم درد نکنه ،قدرشو بدون . خدا برات نگهش داره.
ایشااله یه همسر خوب و وفادار و صبور و لایق همراهش شه.

سلام
انشالله

مهربان دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

شاید خوب باشه اگه این کتاب رو برای خواهرت بخری
http://www.gisgolabetoon.com/fa/book1

ممنون

محبوبه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ

مبارکت باشه عزیزم

ممنون

آیدا سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

یاحبیب الباکین
مبارکت باشه بانو.من ندیدم انگشتراتوالبته.عکسش برای من بازنشد.
برای گشایش بخت من شنیدم میگن نمازجعفرطیاربخونید.الهی به حق علی بهتریناقسمتش بشه.
راستی انگشتربله برونتوفروختی؟
همون که عین مال من بود.
چون منم مجبورشدم بفروشم واسه خرجای ضروری.الان ارزون شده نسبتا.
خداکنه همه چی ارزون بشه;-)

ایمیل بده برات بفرستم
نه اونا رو نفروختم ولی سرویس طلامو برای خونه فروختم پارسال
انشالله بهترشو میخری عزیزم

انشالله که ارزونی بشه و همه بتونن هرچی میخوان بخرن

حسنا بانو سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

ای بابا من عکسا رو نمیتونم ببینم

ایمیل بده برات بفرستم

سمیه م چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ http://toutia.blogfa.com

برای همینه که من همیشه میگم اگه پسرم برادر نداشته باشه اشکالی نداره ولی دخترم حتما باید یه خواهر داشته باشه :)
انشالله خدا قسمتم کنه :)
و انشالله خدا قسمت خواهرت هم بکنه یه همسر خوووووووووووووووب :)
راستی من إن سال پیش بهت هی اس دادم جواب ندادی واسه همین دیگه شماره مو بهت نمیدم که فکر کنم شماره مو نداشتی که جواب ندادی!
یه همچین دختر خود تسکین بده ای هستم من!

انشالله
ای بدجنس
خب یه تک زنگی چیزی!

حسنا بانو چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

الان باز اومدم اام عکسا دیده شد دیگه زحمت فرستادنشو نکش
خیلییییییییییییییی انگشترا قشنگن خیلی
من که عاشقشون شدم
انشاالله خدا برای خاهرت بهترین ها رو گذاشته کنار من مطمئنم

انشالله

قاسم پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ق.ظ

مبارک باشه
مستعمل می خریدی که هزینه اجرت هم ندی

بدون نگین هم زیاد اجرت نداره

مامان کیارش پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://m-bluesky91.blogfa.com

مبارکت باشه عزیزم
باریک اله به این خواهر
انشاله که خوشبخت و سعادتمند بشه
راستی فاطیماجان فضولی نباشه چرا با اینکه از تو بزرگتره هنوز مجرده؟

ممنون عزیزم
انشالله

دلیلشو تو این پست نوشتم
http://zireasemoon.blogsky.com/1392/04/17/post-40/%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%B7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA

آویشن پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

نازی عزیزم
چه خوشگلن. من از اولیه بیشتر خوشم اومد
ایشالا به زودی یه همسر خوب نصیب خواهرجونت بشه خانوم خانوما
حرم رفتی سلام مارو بروسن و ما رو هم دعا کن عزیزم
بووووووووووس

انشالله
چشم عزیزم

شادی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://http://shadi2022.persianblog.ir/

من عااااااااااااااااشق انگشترم مبارک باشه دست خواهرتم دردنکنه و ایشاالله به زودی خودشو وشوهرش بیان ازت بگیرنشبعدشم ازاولی بیشترخوشم اومد .خوشگله

انشالله

زهرا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ http://past-to-future.persianblog.ir/

مبارک باشه.
هر دوتاش خیلی خیلی قشنگه

ممنون عزیزم

پروانه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

چه خواهر مهربونی...مبارکت باشه

ممنون
تو زنده ای؟
چه میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد