زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

شب آرزوهای بی آرزو

خدایا امسال توی شب آرزوها دو تا فرشته رو فرستادی پیشم. ازت ممنونم که توی این شب عزیز، پدر و مادرم مهمان ما هستن و من به آرزوم رسیدم. دلم براشون بی نهایت تنگ شده بود و وقتی دیشب شنیدم که دارن میان قم، بی اختیار اشکام از شادی سرازیر شد!

ازت ممنونم که توی این شب عزیز اونا رو برای آرامش من و همسرم فرستادی اینجا. وقتی پیش مامانم هستم آروم آرومم. انگار گمشده ام رو پیدا کردم. مامان و بابام رو بینهایت دوست دارم و ازت میخوام در پناه خودت سلامتشون نگه داری و بهم توفیق خدمت کردن بهشون رو بدی.

ساعت 5 صبح رسیدن خونه. دلم میخواد سرمو بذارم روی پای بابام و یه دل سیر بخوابم. دوست دارم مامانمو بغل کنم و کنارش خوابم ببره و وقتی چشمامو باز میکنم کنارم باشه و پیشونیشو ببوسم.

این روزها خیلی کلافه بودم. خیلی کار داشتم. خیلی سرم شلوغ بود. بی حوصله بودم. روحم خسته بود. بهانه گیر شده بودم و بخاطر مشکلاتی که توی ساختمونمون بوجود اومده بود و همسایه ها اذیتمون میکردن، من و علی عصبی بودیم. اما الان من خوشحالم. هیچوقت اینقدر خوشحال نبودم. 

امشب لیله الرغائبه... پیامبر در این باره می‌فرمایند: از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید. فرشتگان آن را لیله الرغائب می‌نامند. چرا که وقتی یک سوم از شب گذشت هیچ فرشته‌ای نیست مگر اینکه در کنار کعبه شریف آید آنگاه خداوند نظر مرحمت به آنان کند و فرماید: فرشتگانم هر چه خواهید از من بخواهید فرشتگان گویند: بار الها! حاجت و خواسته ما آن است که روزه داران ماه رجب را بیامرزی خداوند خداوند متعال فرماید: آمرزیدم.
امروز روزه خیلی ثواب داشت و من حواسم نبود! اما امشب نماز داره. ما بین نماز مغرب و عشا، دوازده رکعت نماز بجاى مى‏آورى، هر دو رکعت با یک سلام به این ترتیب که در هر رکعت یک مرتبه سوره «حمد» و سه مرتبه «سوره قدر» و دوازده‏ مرتبه «سوره توحید» مى‏خوانى و هنگامى که از نماز فارغ شدى هفتاد مرتبه مى‏گویى:
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الْأُمِّیِّ وَ عَلَى آلِهِ [وَ آلِ مُحَمَّدٍ] . 

سپس به سجده مى‏روى و هفتاد مرتبه میگویى:
سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ 
پاک و منزّه است پروردگار فرشتگان و روح

آنگاه سر از سجده بر مى‏دارى و هفتاد مرتبه مى‏گویى:
رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجَاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ إِنَّکَ أَنْتَ الْعَلِیُّ الْأَعْظَمُ 
پروردگارا!مرا بیامرز و بر من مهرورز و از آنچه از من مى‏دانى بگذر،تو خداى برتر و بزرگترى

دوباره به سجده مى‏روى و هفتاد مرتبه مى‏گویى:
سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ 

سپس حاجت خود را مى‏طلبى که به خواست خدا برآورده خواهد شد.
آگاه باش زیارت حضرت رضا (ع) در ماه رجب مستحب است، و انجام آن در این ماه امتیاز خاصى دارد، همانگونه که انجام عمره در ماه رجب فضیلت دارد تا جایى که روایت شده انجام آن در این ماه، در فضیلت همتاى حج است.
از همگی التماس دعا 

نظرات 17 + ارسال نظر
**سمیه** پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام بر فاطیما عزیزم
خـــــوبـــــــی بانو
چشم ودلـــــت روشن با آمدن پدرمومادرت
ما دلتـــــــــــنگ ات هستیم
التماس دعا توی این ماه پر برکت.....

سلام عزیزم
ممنون
امشب احتمال زیاد میرم حرم
برنامه قطعی شد بهت میگم بیای عزیزم
شرمنده ام بابت بدقولی هام!!!

غزال پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ http://mygoldendays.persianblog.ir

چشمت روشن بابت اومدن مامان و بابات. امیدوارم از این لحظات کمال استفاده رو ببری

ممنون عزیزم

آیدا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

یاحبیب الباکین




سلام بانوی عزیز...التماس دعا درشب آرزوها

سلام عزیزم
چشم
از شما هم التماس دعا

غریبانه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ http://ghareebaneh.blogfa.com

شب آرزوهاست و با هر زبان ، با هر عقیده

در هر کجا و هر زمانی که با امید از خدا خواهشی دارید

ما را بی نصیب از دعاهایتان نگذارید . . .

غریبانه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://ghareebaneh.blogfa.com

سلام
خوش به حالت فاطیما
انشالله بهت خوش بگذره
سایه پدرو مادرت همیشه بالا سرت باشن
این شبها وروزها ما روهم از دعای خیرت بی نصیب نذار

سلام
ممنون ولی دیروز رفتن کرمان خونه همکار بابام

هاچ زنبور عسل پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ http://shm88.blogfa.com/

از تموم لحظه لحظه هات استفاده کن واز بودن کنارشون لذت ببر و نذار حتی یه لحظتم غافل بمونی ازشون پدر ومادر خیلی عزیزن مخصوصاً برا ماهایی که ازشون دوریم

دیروز رفتن

سارا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

به به چه هدیه ی خوبی از خدا گرفتی امشب
تو این شبها به یاد ما هم باش

چشم عزیزم
توام همینطور

شادی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://http://shadi2022.persianblog.ir/

واااااااااااااااااااااااااااااااای که من عاشق خونه های اینمدلی هستم یعنی آآآآآآآآآآآآآآآآآرزودارم یه زمانی همچین خونه ای زندگی کنم .خوش به حالتونه هروخ رفتی خونه ی پدری حالشو ببر.

خوشحالم که عزیزانت پیشت هستن خوش بگذره بهتون .

ممنون

نازنین بانو جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ http://madaresefrdaraje.blogfa.com

چشمت روشن خانومی
مادر و پدر نگو خدا چه زود آرزوتو براورده کرد تو پست قبل چقد دلتنگ بودی.
ایشالا هر جا هستن سلامت باشن همه مادر پدرا

سلامت باشی عزیزم
خدا پدر و مادر تورو هم برات نگه داره

طیبه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام مبارکه ایشالا همیشه خوش باشی من طبق معمول مزاحمت میشم ازت سوال میکنم با اینکه میدونم فرصتت کمه. خواهرزاده ای دارم پسره شش سال و نیم داره به مادرش خیلی وابسته است چون پدرش صبح میره سر کار تا شب خواهر برادر هم نداره . خواهرم میگه از صبح تا شب صد بار میاد منو میبوسه قربون صدقه ام میره نازم میکنه کلا فه ام کرده مهد هم میره ولی تا خونه اس همین کارارا میکنه تازگی ها هی میگه قربون گوشت برم چقد نازه ترا خدا بزار بیار دست به گوشت بزنم هی لاله گوشمو ناز میکنه و میبوسه تازگی ها دوستم نگران این وابستگی ها شده مخصوصا در مورد این آخری گوش احساس میکنه شاید ازنظر اخلاقی مشکل داشته باشه.
میتونید راهنما یی کنید .؟ ممنون

سلام
ممنون
مشکل اخلاقی نیست
اقتضای سنشه
بچه ها توی این سن خیلی به مادر وابسته میشن
و با لمس بدن مادر یه جورایی آرامش پیدا میکنن
وقتی هم که مادر مقاومت میکنه، اونا بیشتر اصرار میکنن به انجام اون کار

بهتره بذاره راحت باشه و اگر حس کرد پاشو از حریمش فراتر برده با پرت کردن حواسش و نشون ندادن اون موضع سعی کنه از یادش ببره

بوسیدن لاله گوش مادر مشکل اخلاقی نیست
معمولاً بچه ها فقط مادرشون رو اینطوری بوس میکنن و این مساله کاملاً عادیه
اگر دیگران رو هم اینطوری بوسید باید نگران باشید

محبوبه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://mzm70.persianblog.ir

امیدوارم تا سال دیگه به تمام آرزوهات برسی

ممنون عزیزم
همچنین

نیلو شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://nilovaarya.blogfa.com/

چشمت روشن ...چقد حس خوبیه میزبان پدرومادرت باشی ...امیدوارم به بهترین ارزوهات برسی ....همسایه بد خدا نصیبه کسی نکنه

ممنون عزیزم
ولی رفتن

طیبه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

واقعا متشکرم

بلورین یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

ایشالا خدا پدر و مادرت و برات نگه داره و همیشه از بودنشون فیض ببری...
شب آرزوها هم گذشت...ایشالا خدا همه رو حاجت روا کنه

ممنون عزیزم
انشالله

جرم شناس دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://elen.blogsky.com

این چه جیگریه فاطمیماااااااااااااااااااای جانمممممممم خدا الهی حفظش کنه
بازم برای اهنگ وبت ممنونم

قربونت برم عزیزم
قابلتو نداره
فقط بیاد پیشت جفت چشماتو از حدقه در میاره
این عکس یک سالگیشه و الان 4.5 سالشه

غریبانه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://ghareebaneh.blogfa.com

سلام عزیزم روزت بخیر
راستش الان که آب شیرینه و نیازی به تصفیه کننده نداریم ناسلامتی کلی واسه این مسئله ماها زحمت کشیدیم تا تونستیم آب شیرین رو بیاریم قم
اما احتمالا تو تابستون دوباره کیفیت آب خراب بشه منم در مورد تصفیه کننده های آب چیزی نمیدونم باید این مسائل رو از کارشناسای آب و فاضلاب سوال کنی یا تو اینترنت سرچ کنی و درموردشون تحقیق کنی

سلام
دست شما درد نکنه
کیفیت آب عالی شده اما جدیداً که دقت میکنم میبینم رنگ چای مات میشه!
طرفای سالاریه و زنبیل آباد آبشون خوبه اما تا به این سمتا برسه کیفیتش پایین میاد!

یِ خانومِ شاد! دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://ruznevesht-66.blogsky.com

چ خوب کردی آدرس وب قبلیتو دادی
متشکر
نه تایید نکردم
دوس دارم نوشته هاتو
خیلی زیاد

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد