زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

چشم امید+نرگس درختی حیاطمون

نمیدونم چند نفرتون تابحال نوای "چشم امید" علی فانی که روی وبلاگم گذاشتم رو شنیدید. اونایی که شنیدن میدونن این نوا عمیقاً آدم رو تو فکر فرو می بره. من و همسری که عاشقش شدیم و اون اوایل که کشفش کرده بودیم، علی روزی شصتاد بار میذاشت پخش شه و دیگه حفظ شدیم!

لطفاً چند دقیقه، فقط چند دقیقه وقت بذارید و گوش بدید و بعد حستون رو بهم بگید. دلم میخواد بدونم چه حسی دارید از گوش دادن بهش! 


دانلود با لینک مستقیم:

کیفیت عالی. +
کیفیت خوب. +


بخشی از شعر:

به طاها به یاسین به معراج احمد
به قدر و به کوثر به رضوان و طوبی
به وحی الهی به قرآن جاری
به تورات موسی و انجیل عیسی
بسی پادشاهی کنم در گدایی
چو باشم گدای گدایان زهرا
چه شب ها که زهرا دعا کرده تا ما
همه شیعه گردیم و بی تاب مولا
غلامی این خانواده دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما
مسیرت مشخص، امیرت مشخص، مکن دل ای دل بزن دل به دریا
که دنیا به خسران عقبا نیرزد
به دوری ز اولاد زهرا نیرزد.
و این زندگانی فانی جوانی
خوشی های امروز و اینجا
به افسوس بسیار فردا نیرزد...

 پ ن: عکس نرگس درختی (Philadephus coronarius) حیاط پدری ام در سال قبل... اردیبهشت ماه فصل گل دادنشه. 

اینم نمایی نزدیک از این گل توی حیاط

اینم نمای بازتری ازاین گل در کنار گل سرخ


خیلی دلم هوای خونه مونو کرده. خیـــــــــــــلی . مخصوصاً الان که حیاط پر از گلهای رنگ و وارنگ و خوشبواه

نظرات 25 + ارسال نظر
الی ب دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام عزیزم. من که کامپیوترم اسپیکر نداره نمیتونم گوش بدم اما متنش رو خوندم. فکر کنم شنیدمش قبلا. واقعا متن زیبایی داره
چه گلایییییی! والللا منم اگر حیاط خونه پدریم همچین گلهایی داشت دلم نمیومد ازش دل بکنم! خدا صبرت بده

سلام الی جان
پس دانلود کن ببر خونه گوش بده

این تیکه رو خیلی خوب اومدی و دقیقاً وصف حالمنه:
والللا منم اگر حیاط خونه پدریم همچین گلهایی داشت دلم نمیومد ازش دل بکنم!

غزال دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ http://mygoldendays.persianblog.ir

چه خونه خوشکلی دارین. ادم لذت می بره بین این همه گل. چقدر این عکس اخری دوست داشتنی هست. رنگ های مختلف این گل ها کنار هم یه هارمونی خیلی خیلی زیبا رو به وجود اورده

اهوم
یعنی وقتی وارد حیاط میشی بوی گلا دیوونه ات میکنه!

هاچ زنبور عسل دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://shm88.blogfa.com

وای فاطیما منم عاشق این آهنگه شدم اولین بار دوسه ماه پیش تو موبایل همکارم شنیدم شبای جمعه هم فک کنم شبکه قم یا قرآ ن یا تهران میذاره دقیق نمی دونم کودوم شبکه خونه یکی از آشنا ها بودم که شنیدم
خدای من چه حیاط قشنگی دارین ینی الان اینجوریه ؟ینی هوس رفتن نکردی دِ آخه دختر یه تک پا، پاشو برو خونه بابایی اینا

شبکه قم بعد ازاذان همیشه پخشش میکنه

هوس کردم برم اما نمیشه!
نمیتونم علی روتنها بذارم برم خوش باشم!
انشالله 14-15 خرداد میرم

زهرا دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ http://niazema.blogfa.com

یاد گذشته ها می افتم با شنیدنش..
وای دلم برای حیاطتون و بابا و مامانت و بیشتر از همه خودت تنگ شده عزیزم..

آره
یاد گذشته، خود آدم و رفتارهاش ...

دل منم برات تنگ شده عزیزم

محبوبه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

وقتی این آهنگ گوش کردم واقعا دلم لرزید و اولین بار بود که گوش میکردم و از صب تا الان شاید 20 بار گوش کرده باشم

چه حیاط قشنگی دارین واقعا خوشبحالتون

آره ما هم اولین بار که گوش دادیم و خوشمون اومد دانلودش کردیم و همینطوری پشت هم گوش می دادیم!

خب من که دیگه نیستم اونجا لذت ببرم از حیاط قشنگمون!

فاطمه ۳۱۳ دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام خانمی از پارسال من اینو اینقدر گوش دادم که روزی هفتاد بار که سهله حتی اهنگ گوشیمو هم این اهنگ کرده بودم... خیلییییییییییییییی عالیه ادم خودش که سهله دلش هم میلرزه.... عزیزم بازم ممنون که این اهنگ رو گذاشتی.... در پناه مولا... التماس دعا

سلام عزیزم
محتاجیم به دعا

حسنا بانو دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

خیلی حیاط قشنگی داره خونتون
واقعا خیلی بهت غبطه میخورم
من عاشق حیاطم
فعلا با بالکن فسقلیمون سرگرمم و تازگیا هم دوتا شمعدونی قرمز و سفید خریدم
ولی دلم لک میزنه برای اسن گلهای یاس که گلای ریز زرد و سفید دران
یا از این نرگسای شما
کاش میشد تو بالکن کاشتشون
خوش به حالت

بابام جان من که الان از همه اینا محرومم
دیگه غبطه خوردن نداره که!!!

اگر بالکنتون نورگیره میشه همه چیز توش کاشت

نازنین بانو دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ http://madaresefrdaraje.blogfa.com

چه گل های زیبایی فاطمه جان.
اونای دیگه انگار گل محمدی هستن؟خوشبحالتون حیاط قشنگی دارین حق داری دلتنگ بشی

اون قرمزه گل سرخه و خیلی خوشبو هست
صورتیه فقط خوشگله وگرنه هیچ بویی نداره!

حسنا بانو دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

آره خیلی نورگیره
واقعا میگا گاهی نمیشه توش بریم از بس آفتاب صاف تو بالکن مائه
حتی تو پذیرایی هم باید با عینک آفتابی بشینیم
یعنی من میدوئم میرم از اون یاسا میخرم الان

پس بدو
حواست به آب و خاکش هم باشه
همینطور هوا باید بخوره

حسین دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ http://rouzegarnevesht.blogfa.com/

بسیار زیبا بود

همینطور گل ها

ای مرفه های بی درد ویلانشین

هر کی خونش گل داره مرفه بی درده آیا؟

بلورین سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://boloorin.blogsky.com/

من الان این نوا رو شنیده بودم...خیلی خوشم اومد...ببرم همسریمم بشنوه...
خیلی حس قشنگی داره...یه جوری انگار داره ادم و به اوج می بره...اوج انسانیت تا اونجا که آدم به خدا برسه...خیلی عالیه...
...
وای چه قدر عکسا خوشکلن....عاشقش شدم به خدا...انگاری که کارت پستاله...حیف که اونجا نیستی...من با عکس ازش خوشم اومد تو که از نزدیک دیدی پس حسابی باید دلتنگ باشی

دقیقاً همین حسی که توصیف کردی به آدم دست میده

غریبانه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ http://ghareebaneh.blogfa.com

سلام .این حرفو نزن فاطیما جون . من شرمنده ام خودت که خبر داری گوگل ریدر فیلتر شده من هیچ جوری نمی تونم گودریم رو اصلاح کنم ضمن اینکه در وبلاگ دوستان هم بلاگفا ، بلاگ اسکای رو اد نمی کنه من اصلا متوجه آپ کردنت نمیشم
میام خدمتت برای دادن رمز
انشالله به زودی هم رو خواهیم دید موفق باشی

وای داشتن حیاط پراز گل یکی از آرزوهای منه

ما خونه ویلایی داریم حیاط هم داریم اما باغچه نداریم
شما که متخصص در امر کاشتی باید یه بار بیای خونمون و نظر بدی که چطور میتونم از حیاطمون استفاده کنم و سبزی بکارم چون عاشق گل وگیاهم

سلام
ممنون بابت رمز
انشالله

تو حیاطتون باغچه ندارید؟
یعنی همش موزائیکه؟
حیاطتون آفتابگیر هست اصلاً؟

بهار سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ http://vanooshe1366.blogfa.com

نمی دونم چی بگم ، قطعا" نوای آرام و قشنگیه ، بعضی از جملاتش بد جوری به دل آدم میشینه .
ولی من گیرم فاطمه ، سر دو راهی موندم ، بین اون چیزی که اعتقاد داشتم و دارم ، برای من به خاطر همون باورها که الآن بهشون شک دارم ولی ازشون نبریدم ، هنوزم منقلب کنندست ، هنوزم .

میفهمم چی میگی عزیزم
امیدوارم زودتر راهی که بهترین هست رو انتخاب کنی

غریبانه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ http://ghareebaneh.blogfa.com

نه حیاط باغچه نداره فقط جلوی زیرزمین داره که اونم از این گلای ناز توش هست ولی انگار خوب عایق نشده همه میگن نباید توش چیزی کاشته بشه که نیاز به آب زیاد داشته باشه
حیاط کاملا باز و آفتابگیره و شرایطش برای سبزی کاری عالیه به شرطی که متخصص باشه مثل شما [چشمک] انشالله یه بار بیای و نظر بدی که چه بکنیم بهتره من که نمیدونم چطور میشه از این فضا استفاده کرد ضمن اینکه قبلا هم گفتم مدتیه دستم برای گیاه خوب نیست هرچه می کارم خشک میشه [ناراحت]

میتونی موزائیک یه قسمت آفتاب گیر رو بکنی و باغچه درست کنی برای خودت
اینقده حال میده
خخخخخخخخخ

امروز چه خبر؟(مهربون خانوم) سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com/

عجب حیاطی
عجب گلایی منو با خودت ببر

نیلو سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://nilovaarya.blogfa.com/

چقد قشنگه....اخه که نمیتونی یه سر بری برگردی ...

اهوم
نمیشه

متر سنج سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

سلام.خداقوت!هنوز همشو نخوندم...
فرصت کنم همه مطالبو میخونم...
بازم سر میزنم...

سلام
ممنون

الهه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام فاطمه جان
فضای خیلی قشنگی رو تو خونه پدر دارین
من اگه اشتباه نکنم این آهنگ رو بعد از برنامه سمت خدا تو شبکه قران شنیدم
فوق العاده ست.خوش سلیقه اید.

سلام عزیزم
من سمت خدا نمیبینم چون اداره م اون موقع

نیلو چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ق.ظ http://nilovaarya.blogfa.com/

ما میتونیم شمارو لینک کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره مشکلی نیست عزیزم

جرم شناس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ http://elen.blogsky.com

شمالی فقط با طبیعت زنده ست...راستی متولد چندی فاطیما؟من تازه دارم فکر میکنم با این اسم و فامیلی شما یه همکلاسی داشتیم دوران مدرسه من 67 هستم

شمالی فقط با طبیعت زنده ست
دقیقاً

غریبانه پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

ممنون بابت راهنمایی تخصصیتون
نمیدونم چرابه فکرخودم نرسید به نظرتون مسخره نیست!!!!!!!؟

این الان تیکه بود یا واقعیت؟

فصل الخطاب جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام چطوری این اهنگ قشنگو دانلود کنیم؟

سلام
روی + کلیک راست کنید و save target as یا save link as رو بزنید دانلود میشه

مامان یاسمین شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.bluemother.blogfa.com/

منم عاشق این آهنگم
موهای تنم سیخ سیخ می شه با اینکه به قول شصتاد بار شنیدمک ولی هر بار تازگی داره

یک ماما با چکمه های سفید شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

وای فاطیما جون فوق العاده بود خیلی شنیدنی و پراز حس خوب.....عزیز دلم روز زن و روز ماما رو بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی دوست خوبم...
التماس دعا

ممنون گلم
بر تو هم مبارک باشه خانم خانما

تی تی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

خیلی گلها خوشگلن
یاد حیاط مادرشوهرم افتادم اونجا هم همیجوری پر از گله
جمعه اونجا بودیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد