زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

توجه توجه


بچه ها یادتون نره فرداشب لیله الرغائبه. لیلة الرغائب (شب آرزوها) نخستین شب جمعه ماه رجب است که در این شب فرشتگان بر زمین نزول می‌کنند تا رحمت الهی را نازل کنند. از برای این شب عملی از پیامبر وارد شده با فضیلت بسیار از جمله اینکه گناهان بسیار به سبب آن آمرزیده شود. این عمل به این شکل است:

روز پنجشنبه را روزه میداری چون شب جمعه داخل شود ما بین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز می‌گذاری هر دو رکعت به یک سلام و در هر رکعت از آن یک مرتبه حمد و سه مرتبه اِنّا اَنْزَلْناهُ و دوازده مرتبه قُلْ هُوَ اللّهُ اَحَدٌ می‌خوانی 

چون فارغ شدی از نماز هفتاد مرتبه می‌گوئی« اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الاُْمِّیِّ وَعَلی آلِهِ» 

پس به سجده می روی و هفتاد مرتبه می‌گوئی:« سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ»

پس سر ازسجده برمی‌داری وهفتاد مرتبه می‌گوئی«رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ الْعَلِیُّ الاَعْظَمُ»

پس باز به سجده می‌روی و هفتاد مرتبه می‌گوئی:« سُبُّوحٌ قُدّوُسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» 

پس حاجت خود را می‌طلبی که انشاءالله برآورده خواهد شد.

از همه التماس دعا

نظرات 11 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

من دوسال پیش قسمتم بود هم روز ه بگیرم و هم نمازشو بخونم اما امسال سرکارم و نمیتونم نمازشو بخونم. اما فاطیما تو روخدا دعام کن خیلی نیاز دارم.

چشم
از شما هم التماس دعا

مهربون خانوم چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com

فاطیمای عزیزم تو الان خیلی مقربی لطفا لطفا من و داداشمو یزدان و یلدا رو فراموش نکن.
اگر هم رفتی حرم بازم برای سلامتی یلدا و داداشم خیلی دعا کن.
برای منم دعا کن خدا بهم صبر بده از پس رسیدگی به یزدان بر بیام این روزها اذیتم میکنه.

ای بابا این چه حرفیه مهربون جون؟
اگر قابل باشم حتماً
امشب میریم حرم مطمئن باش برات دعا میکنم عزیزم

من مطمئنم تو به بهترین نحو از پس همه چی بر میای مهربون جونم

سوری پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

ممنونم فاطبما جان ازبن که یادآوری کردی.
برای هممون دعا کن از ته دلت.تو دیگه همه دعاهات مستجاب میشه.منم فراموش نکن که خیلی محتاجم به دعا

خواهش میکنم عزیزم
اگر قابل باشم چشم
از شما هم التماس دعا

هاچ زنبور عسل پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ب.ظ

التماس دعا خانومی

محتاجیم به دعا
از شما هم التماس دعا

سمیه م پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ب.ظ

دیگه تو الان حامله ای! هم حسابی حاجتمندی هم حسابی حاجت روا!
ما رو هم دعا کن مامان بعد از این :)

خب توام یه روزی حامله بودی و الان مامانی
پس توام مستجاب الدعوه ای خانم خانما

غریبانه یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ http://ghareebaneh.blogfa.com

سلام
ان شالله به همه آرزوهای به حقتون برسید
نگران خونه و وام و مسائل دیگه نباش فقط به فکر سلامتی خودت و بچه باش

سلام خانمی
ممنون
همچنین
چشم. نگران نیستم چون مطمئنم همه چیز درست میشه

برای تو یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

درسته که از شب ارزوها گذشته اما هر وقت که خدای بزرگ رو بخوانی اجابت خواهد کرد پس التماس دعا

محتاجیم به دعا
انشالله مشکل شما هم به زودی حل شه

شوریده دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:43 ق.ظ http://shorideh07.blogfa.com

سلام فاطیمای عزیر
حال مامان خانم چطوره ؟
حال نی نیت خوبه ؟
خیلی مواظب خودت باش
مشکلات حل میشن سختی ها هم می گذرند زیاد خودتو ناراحت دو دوتا چهارتای دنیا و روزگار نکن

سلام عزیزم
فدای تو
ما خوبیم شکرخدا
دقیقاً درست میگی
مشکلات حل میشن با توکل به خدا و من دارم به چشم خودم می بینم لطف خدارو

هدیه سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ

انشااله به همه آرزوهای قشنگت برسی ودرپناه خدای مهربون سالم و شاد باشی

ممنون عزیزم
همینطور شما

لیلا شبهای مهتابی سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:17 ب.ظ http://yalda4000.blogfa.com

سلام فاطیما جون . همه خوبیها رو واست آرزو میکنم. :-)

فدای تو
همینطور برای شما

هاچ زنبور عسل شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ق.ظ

فاطیما جون امروز ساعت 6:30میرم حرم برا خداحافظی وطلب حلالیت از دوستان
دوست دارم شمارو هم زیارت کنم اونجا میتونی بیایی؟

وای خوش بحالت
چه زود موعد خداحافظی رسید
سعی میکنم بیام حتماً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد