زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

تویی که همیشه دستمونو میگیری!

خدایا فک نکن نمی بینم ها
مفهوم "هر که از خدا بترسد، برای او راهی برای بیرون شدن قرار خواهد داد، و از جایی که گمانش را ندارد روزی اش می دهد و هر که بر خدا توکل کند، خدا او را کافی است*" رو دارم با تک تک سلولهای بدنم درک میکنم این روزا.
حتی فکر اینکه بتونیم یک ماه بعد از فروش یه خونه 63 متری 8 سال ساخت صاحب یه خونه 105 متری یک سال ساخت بشیم در مخیله ام هم نمی گنجید

قبل ترش حتی فکر خرید خونه 63 متری تو یکی از بهترین مناطق رو هم نمی کردم
اما همیشه تنها چیزی که امیدوارم میکرد این بود که میدونستم همیشه حواست بهمون بوده و هست و خواهد بود
اگر اتفاقی که میخواستیم هم نمی افتاد، بعدترش می دیدیم که یه موقعیت بهترتر از اون در انتظارمون بوده!
حتی ذره ای هم شک ندارم این از برکت وجود این هدیه آسمونیه که بهمون عنایت کردی و روز به روز مشکلاتو داره حل میکنه
من همه اینا رو میبینم و حواسم بهشون هست!
الهی شکر

دوستای خوبم. من به دعاهای شما ایمان داشتم. پریروز رفتیم و خونه ای که گفته بودم یکی از دوستامون تو ساختمونش واحد داره رو دیدیم. تنها خونه ای بود که توی این مدت دیدیم و نقشه اش واقعاً به دلمون نشست. 105 متری، تراس دار، آشپزخونه کابینت شده، هردو اتاق خوابش کمد دیواری سرتاسری داره، نقشه اش خوبه و خلاصه همه جوره اوکی هست برامون. دیشب رفتیم پیش فروشنده اش. از قضا قصاب محله مون از آب در اومد و میشناختیمش. مرد واقعاً خوبی بود و باهامون هم راه اومد. 

قرار شد بخشی از پول رو بدیم و مابقی رو تا 2 ماه دیگه تسویه کنیم. در ضمن خونه تا آخر سال 40 میلیون رهن مستاجر هست و فرصت جور کردن پولو داریم. مونده فقط یه 25 تومن که ایمان دارم خدا یه جوری میرسونه. قسط وامهامون بیشتر از قبل میشه و شرایط سخت میشه اما مطمئنیم خدا حواسش بهمون هست مثل همیشه و یه جوری کمکمون میکنه.

به برکت دیروز، ما که عیدیمونو از خانم فاطمه زهرا گرفتیم و شاد شدیم. امیدوارم همه کسایی که خونه ندارن بتونن به زودی خونه دار شن و شاد شن.
انشالله خدا کمک کنه کسری پولمونو بتونیم جبران کنیم و قضیه خونه تموم شه.

دوستای خوبم! از دعاهای همه تون واقعاً ممنونم. امیدوارم همه تون حاجت روا بشید و بهترین چیزی که به صلاحتونه براتون اتفاق بیفته و دلتونو خدا شاد کنه

*وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ
نظرات 35 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ب.ظ

منکه تبریکم رو گفتم حالا وقت شیرینی هست

بعله
حالا اول دعا کنید ما کسری پولمون جور شه بعد شیرینی در خدمتتون هستیم

آویشن دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ب.ظ

عزیزم مبارکه
به دل منم افتادهبود همون خونه ای که گفتی جور میشه
خدا رو شکر. چقد خونه اونجا ارزونه. یعنی با 65 تومن خونه 100 متری؟ اینجا که قیمتا حسابی بالاست.

راستی روزت مبارک امسال روز مادر رو هم علاوه بر روز زن بهت تبریک میگم دوست خوش قلب و مهربونم. الهی همیشه دلت شاد باشه
حرم میری ما رو هم دعا کن. به زودی عازم مشهدم من هم برای تو و کوچولوت دعا میکنم

ممنون
نه بابا
خونه 63 متری با موقعیت بالاتر رو فروختیم و 100 تومن روش گذاشتیم تا بتونیم خونه 105 متری تو موقعیت کمی پایینتر رو بخریم!
وگرنه اینجا خونه نوساز متری 3200 به بالاست!

هدیه دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:17 ب.ظ

خداروشکر خبر خیلی خوبی بود موفق باشی عزیزم

فدای شما

roya دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ http://sweetwishes.blogsky.com

سلام فاطمه جون.خوشحالم ازینکه خوشحالیتو میبنم.ایشالا جور میشه مطمئن باش.
هرچی من ب شرایطم وابسته م و نمیخوام خونمونو بفروشیم و بریم یه خونه تراس دار...تو هی جا عوض کن

سلام عزیزم
فدای تو
ما مجبور بودیم اینجا رو بفروشیم چون سن ساختمون داشت بالا میرفت

بلورین دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

خونه جدید مبارکتون باشه...ایشالا توش خوشی ببینید...
از این پستت سرشار شدم از انرژی

ممنون عزیزم

فاطمه ۳۱۳ دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:54 ب.ظ

خدا برای بنده اش بهترینها رو میخواد...خیلی خیلی مبارکه عزیزم انشالله بسلامتی و دل خوش تو اون خونه زندگی کنین...مطمئن باش خدا هیچوقت تنهات نمیزاره...التماس دعا عزیز

ممنون عزیزم
اینم اضافه کنم که گاهی خیر ما تو نرسیدن به چیزیه که میخوایم!
سلامت باشی

لیلا شبهای مهتابی دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:15 ب.ظ http://yalda4000.blogfa.com

سلام فاطیما جووون... خونه ی جدید مبارکه انشاءالله به سلامتی... واقعا از پاقدم نی نی یه...... باکس های سبزیجاتت منو کشته دختر... :-) دلمو آب کردی شدید شدید... حالتم که شکر خدا خوب شده....

سلام عزیزم
ممنون
سبزی بکار
حتی شده تو ظرف یکبار مصرف!
خیلی تو روحیه آدم تاثیر داره

مهربون خانوم دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com

مبارکه عزیزم.
شاید نی نی دختره عزیزم که ماشالا روزی داره
الهی که دلتون شاد ولبتون همیشه خندون باشه.

ممنون مامان مهربون عزیز
هرچی هست خوش قدمه برامون
انشالله همه شاد و خوش باشن

گلابتون بانو سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ق.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خدا رو شکر. مبارک باشه.
خیلی خوشحال شدم برات!
چه پا قدمی داره این فسقلی!

ممنون عزیزم
بعله

نرجس سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ق.ظ

تبرییییک
مطمئن بودم یه خونه خوب پیدا میکنید
من و گل پسرام خوب هستیم و همچنان در غربت! هر موقع شما برگشتی ولایت منم برمیگردم :))
وبلاگت همیشه برام حس خوبی داره,یه انرژی فوق العاده مثبت.ایشالله که همیشه دلت و لبت خندون باشه
خواننده ی خاموش وبلاگت بودم و هستم و خواهم بود.هرموقع که فسقلی ام امون بده و بتونم هم ابراز وجود میکنم
مراقب خودت باش مامان خانومی!
به علی آقا هم سلام منو برسون

ممنون عزیزم
انشالله به زودی هردومون برگردیم ولایتمون
ازین به بعدم منور باش
راستی وبلاگ نداری همچنان؟

سلامت باشی
شما هم به جناب همسرت سلام برسون

فاطمه سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ق.ظ /http://hametalasham.blogfa.com/

دست و جیغ و هورا
از خوشحالی اشک تو چشام جمع شد خیلی برات خوشحالم
مرسی واسه این ایه زیبا و مبارکی که انتخاب کردی برای اعتقادت که به دل ما هم سرایتش میدی
همه چی حله و درست میشه الاهی شکرت واقعا خوشحالم کردی فاطیما جونم تبریک میگم
ایشالا به برکت کوثر الهی خیر و برکت فراوون همیشه تو زندگیت باشه خانومی

ممنون عزیزم
سلامت باشی
همپنین برای شما

فاطمه ۳۱۳ سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام عزیزم. درست میگی. خیلی وقتها تو زندگیم به این آیه میرسم.. و عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم ...جز صبر و توکل بخودش کار دیگه نمیشه کرد...انشالله خدا برات بهترینها رو بخواد عزیزم

سلام فاطمه جان
درست میگی

ممنون
همچنین برای شما

سوری سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

مباااارکه...
خدارو شکر که چیزی که میخواستینو پیدا کردین.خیلی خوشحال شدم.
انشالله ازین به بعدش هم همه چیز به خیرو خوشی پیش بره از برکت اون هدیه آسمونی که خدا بهتون داده.باز هم خدارو شکر.

ممنون عزیزم

سمیه م سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ب.ظ

آفرین :) خیلی مبارک باشه. خوش به حالت که عیدیتو گرفتی انشالله خدا توفیق بده همیشه شاکر باشیم :)
معلومه پاقدم نی نی حسابی خوبه :)

قربونت
انشالله
بچه با خودش روزیشو میاره دیگه

محبوبه سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

واقعا خوشحال شدم عزیزم ایشالا همیشه خوش خبر باشی
مبارک باشه

ممنون عزیزم
امیدوارم خبرای خوب از جانب شما هم برسه به زودی

حسنا بانو سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ب.ظ

وای فاطمه این بهترین خبر بود که توی این روزا شنیدم
بعد از این که از صبح تاحالا اشک دارم الان به خاطر این خبر خوب خندم گرفت
خدایا چقدر تو بزرگی و ما بنده هات بزرگیتو نمیبینیم..
خدایا شکرت

قربون دلت برم حسنای مهربونم
خودتو ناراحت نکن عزیزم
ناراحتی و گریه برای بچه ضرر داره ها

یِ خانومِ شاد! چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ق.ظ

اشکم درومد دختر
الهی شکرررررررررررررر

ای بابا
گریه خوشحالیه الان؟
قربون اشکت برم من

بهار چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ق.ظ http://vanooshe1366.blogfa.com

خیلی خوشحال شدم از این خبرت ، یاد حس و حال خودم موقع خونه خریدن افتادم . منم تو مخیله ام نبود که بتونیم خونه ای رو که دوس داریم صاحبش شیم ولی شد به لطف خدا . الهی این نی نیه خوش قدم رو قربون .
ایشالله درست میشه . قرض و قسط سخته ولی تموم میشه .

فدایی داری
به سلامتی و مبارکی عزیزم
انشالله تو اون خونه کلی اتفاقات خوب براتون بیفته
میگم شما قرار بود بهمن 92 برین تو خونتون یا 93؟

سمیه م چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

دیشب رفتم حرم، به یادت بودم! البته بیشتر به یاد نی نی ت بودم تا خودت! :دی

ممنون عزیزم
زیارتت قبول
انشالله حاجت روا شی
منم امشب میرم حرم جبران میکنم

بهار چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ http://vanooshe1366.blogfa.com

تو قرارداد بهمن 93 ست ولی اصولا" بساز بفروش جماعت به قولشون عمل نمی کنن

انشالله که سر موعد و حتی زودتر به قولشون عمل کنن عزیزم

اِماسیس پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

مبارک باشه و تبریک ":)

ممنونم

بانو پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ http://talkhoshirinezendegi.blogfa.com

سلام عزیزم
مباااااااارکه
واقعا برکت فرزند دار شدن رو به عینه دیدید... دعا کن ما هم یه روووووووووووزی خونه دار شیم

سلام
ممنون
دقیقاً
انشالله شما هم به زودی شرایط خونه دار شدنو داشته باشید

نرجس پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ

وبلاگ قبلیم هست ولی تقریبا تو کما تشریف داره! وبلاگ قبلیم هست ولی تقریبا تو کما تشریف داره!

معلومه سرت شلوغه حسابی

الی ب پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:57 ب.ظ

مبارک باشه خانم

فدای تو
اتفاقاً علی دیروز میگفت ازین خانم الی ب خبری نیست چند وقته

narjes شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام عزیزدلم. خدا رو شکر. انشاالله به سلامتی و دل خوش.... خیلی خوشحال شدم به خواست خدا بارت هم به سلامت زمین میذاری. رفتی حرم حتما برامون دعا کن. ما همچنان دنباله خونه هستیم. رضا میگه هر چی شده تو این هفته بگیربم چون همه چی داره کلی میره بالا..اینقد هر جا رفتیم میگن متری شش. هفت خسته شدیم. دعا کن برامون

سلام نرجسم
قربونت برم
من همیشه به یاد تو و بقیه دوستام هستم
امیدوارم تو همین روزها یه خونه با بهترین شرایط نصیبتون بشه

غریبانه شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام
خیلییییییی مبارک باشه انشالله
از برکت وجود این نی نی و همجواری با بی بی حضرت معصومه (س) همه چی رو انشالله به دست بیارید

سلام
ممنون خانمی

Fahimeh شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

الهی صد هزار مرتبه شکر .. الهی به حق خدا منزل جدید واستون مبارک باشه وبهترین ها ، واستون تو این خونه مبارک اتفاق بیفته

فدای تو عزیزم

گلی یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ق.ظ

سلاااام خوبییی؟؟؟

آخی من الان فهمیدم بارداری..تبریک می گم عزیزم..ایشالله که سالم و سلامت بپره بیرون :*

برای خونه هم تبریک می گم..معلومه از الان خوش قدمه نبات جانمون..

حال و روز منم اگه بخواب بدونی فرقی نکرده..اومدم ایران برای همیشه...و تهران ساکنم...می رم سر کار...دیگه همینا...

کلی شارژ شدم از این اخبار خوب..همیشه خوب باش عزیزم

وای سلام گلیییییییییی جونم
باور کنم خودتی؟؟؟؟
خوبی عزیزم؟
دلم برات خیلی خیلی خیلی تنگ شده بود
چه خوب برگشتی ایران
سرکار رفتنت هم مبارکه عزیزم

همچنان بی وبلاگی؟
بهم سر بزن
خوشحال میشم از اولین دوست و خواننده وبلاگیم باخبر باشم

بلورین یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:55 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

نینیت خوبه فاطیما...خوب مراقبش باشا...حسابی بهش برس

خوبه عزیزم
چشم

لیلا شبهای مهتابی یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام فاطیما......این کامنت رو از یه روستای دور دور دور واست میزارم ...نزدیک مرز ترکمنستان.......

اووووووو
تو اونجا چه میکنی؟

لیلا شبهای مهتابی دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ق.ظ http://yalda4000.blogfa.com

فاطیما وقت کردی بیا یه سرکی بزن به شبهای مهتابی... پست جدید گذاشتم.. البته جدید که نه از خاطرات وبلاگ قبلیم کپی کردم :-)

باشه عزیزم

من دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ق.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

مبارکه! ان شالله در خونه جدید هر روز پولدارتر و سلامت تر و خوشحال تر و عالی الحال تر باشید!
واقعا خوشحالم!

ممنون
سلامت باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:25 ب.ظ

من تو اون روستای لب مرز معلمم دیگه......

آهان
مراقب خودت باش عزیزم
من همیشه دوست داشتم معلم میشدم میرفتم روستا!

مرمر دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ب.ظ http://ww.ruznameyezendegi. blogfa.com

منم مثل سایر دوستان خوشحال شدم...

منم معجزه خدا رو از نزدیک دیدم...

ممنون عزیزم
خدا رو شکر

پیشی و میشی سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ق.ظ

خیلی خوشحالم برات عزیزم
خیلی خیلی خیلی
چون دقیقا تو شرایط تو هستم و درکت میکنم
خداروصدهزار مرتبه شکر
انشالله که مبارکت باشه و در آینده نزدیک بزرگتر و بهتر هم میخرید

فدای تو دوست خوبم
امیدوارم که به زودی زود خونه شما هم با بهترین قیمت فروش بره و با کمترین قیمت یه خونه خیلی خوب پیدا کنید و توش ساکن شید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد