زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

بازم داستان خونه!

نمیدونم داستان این خونه خریدن و فروختن ما کی قراره تموم شه! ذهنم به شدت درگیره این روزها. در به در دنبال خونه ایم برای خرید چون قضیه تعاونی مسکن اداره علی منتفی شد و معلوم هم نیست تا یکی دو ماه دیگه قیمتها چه تغییری میکنه! برای همین باید از الان دست به کار شیم.


محدوده ای که میخواستیم، خونه نوساز متری 3200 هست و همه متراژ بالای 90 متر! اینه که مجبور شدیم بیخیال اون محدوده بشیم.  دیروز به سرمون زد بریم یه محدوده دورتر رو ببینیم و آمار بگیریم. تو ساختمون یکی از دوستامون که با هم رفت و آمد داریم یه واحد هست که امروز قراره بریم ببینیم. 


قیمت اون محدوده کمتر از باجکه و اینطوری بهمون کمتر فشار میاد.تازه میشه متراژ کمتر هم پیدا کرد توش!


مسئله دیگه اینه که خریدار خونه 1/3 پول رو داده و مابقی رو پای سند میده و چون میخواد وام مسکنشو زیاد کنه و مدارکشو هنوز نبرده، اینه که یه کمی دیرتر از موعد مقرر پول دستمون میرسه و حسابمون کار نکرده و واممون رو ممکنه دیرتر بگیریم!


ذهن من و علی این روزها همش در حال حلاجی این مسائله و همش داریم حساب کتاب میکنیم و کاغذ و خودکار به دست خوابمون می بره!

تازه تو خواب هم این چیزا دست از سرمون بر نمیداره و همش داریم خوابشو می بینیم 

مطمئنم خدا مثل همیشه هوامونو داره ولی شکی نیست که دعا هم اثرش زیاده

برامون دعا کنید تا هرچی خیر و صلاحمونه زودتر برامون اتفاق بیفته و یه خونه با شرایط عالی پیدا کنیم!

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم 

نظرات 13 + ارسال نظر
یِ خانومِ شاد! شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ

انشا الله ک پیدا میشه بانو
من حتمن دعاتون میکنم

فدای تو بشم عزیزم
مطمئنم دعای دوستام کمکمون میکنه
امیدوارم که به زودی شما هم شرایطتون برای خرید خونه فراهم شه

حسنا بانو شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ب.ظ

ما خیلی دعا میکنیم براتون که زودتر همه چی بر وفق مراد شه

ای جانم
الان ما یعنی تو و نی نی یا تو و بقیه دوستان؟
قلبونش بلم من اون نی نی یه سانتی رو

خوبی تو مامان کوچولوی من؟
مشکلی که نداری؟

حسنا بانو شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ب.ظ


چرا خیلی مشکل دارم دلم زیرش همش درد داره انگار درد پری باشه ها اونطوری
میل ندارم به هیچی تازش فشارمم همش 9رو5

ولی خیلی حالم خوبه سرخوشم یه جورایی
صبح بیدار شدنی فکر کردم شاید خواب دیدم

قربونت برم
آره تا یه مدتی درد زیر شکم داری که دقیقاً مثل درد پریوده
سعی کن بیشتر دراز بکشی و پاهات بالا باشه
به خودت هم فشار نیار
اگر دردت زیاد شد میتونی شیاف دیکلوفناک استفاده کنی
هرچی میلت میکشه بخور
نیازی نیست حتماً گوشت بخوری اگر بدت میاد
اگر جیگر گوسفند دوست داری دو سه تا تیکه کباب کن با نون بخور که جون بگیری چون ضعیف میشی
فشار منم 9 هست همیشه
یه مقدار نمک غذاتو زیادتر کن که فشارت بره بالا
اگر احساس میکنی خیلی فشارت افتاده، تو دوغ نمک بریز و بخور
خیار رو بی نمک نخور که زودی فشارت می افته

ترشیجاتم نخور که مثل من اسیر میشی (البته من فقط ماه اول ترشی میخوردم بعد دیدم هی بیحال میشم ومجبورم یه چیز بخورم حالم سرجاش بیاد و چون میل به غذا نداشتم، پا روی دلم گذاشتم!!!)

خلاصه که مراقب خودت باش حسابی
راستی مامانت خوشحال شد؟

پیشی و میشی شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:58 ب.ظ

چه باحال!!!دقیقا مثل من و پیشی!!!!
همش داریم دو دو تا چهار تا میکنیم که چقدر بفروشیم،چقدر بخریم،چقدر قسط بدیم،چقدر وام بگیریم،چقد رهن بدیم و ......
خدا کنه این روز ها زودتر تموم بشه و جفتمون به یه آسایش و آرامش فکری برسیم
من واست دعا میکنم دوستم،تو هم واسه ما دعا کن

امیدوارم تو روز تولد خانم فاطمه زهرا هردومون خبرای خوش بشنویم و هرچی خیر و صلاحمونه زودتر اتفاق بیفته برامون و به آرامش فکری برسیم
امروز میرم حرم و حتماً دعات میکنم عزیزم

نرجس شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام فاطمه بانووی مامان خانمی!
تبریک میگم,ایشالله که فسقلی سااالم و خوچگل بیاری
برای خونه هم خیالت راااحت.با توکلی که از تو سراغ دارم یه خونه خوب گیرتون میاد
مراقب خودت باش خانم ماما!اثر فشار کاری زیاد تو این دوران رو بعد از زایمان میبینی که چقدر توان جسمیت تحلیل رفته
موفق باشی هم ولایتی

به به نرجس خاتون خودمون
کجایی تو پس؟
گل پسرات خوبن الحمدلله؟
هنوز در غربتی یا برگشتی ولایت؟

چشم همکار جان عزیز
مراقب خودم هم هستم

آویشن شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:35 ب.ظ

عزیزدلم حتما برات دعا مبکنم
نگران نباش ایشالا یه خونه خیلی عالی پیدا میکنی

قربون دل پاکت برم من
انشالله

مهربون خانوم شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ب.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com

ایشالا که همون میشه که صلاحه و دوست داری.

انشالله

سوری یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

سلام فاطیما جون.
روزت مبارک.
حتما حتما حتما با تمام وجودم براتون دعا میکنم که بهترین ها تو زندگیتون اتفاق بیفته و به زدی زود یه خونه عالی پیدا کنین و بخرین.منتظر خبرای خوبتم

سلام عزیزم
ممنون
روز شما هم مبارک
قربونت برم
امیدوارم به زودی خبرای خوب از جانب شما بشنویم

هدیه یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ق.ظ

دوست خوب من روزت مبارک[قلب][بوسه]
انشااله مشکلات خونه خریدن وجابجائی هم به زودی حل بشه.

ممنون عزیزم
انشالله مشکلات همه حل بشه

ساناز یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ق.ظ http://mahemoon.persianblog.ir

پیشاپیش خرید خونه ی جدید رو بهت تبریک میگم

ممنون عزیزم
تبریک باحالی بود

بهار یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ http://vanooshe1366.blogfa.com

خونه خریدن خیره و خدا هیچ وقت واسه کار خیر کم نمیزاره . درست میشه انشالله ، انقدر فکر و خیال نکن .

بله دقیقا
پول ازدواج و خرید خونه رو خدا همیشه میرسونه
انشالله

محبوبه یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:24 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

ایشالا همه چی ختم به خیر بشه عزیزم. روزت هم مبارک

انشالله
ممنون

من دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

درست میشه خانم دکتر! بازم خدا رو شکر که به زحمت هم که شده میتونید یه خونه برا خودتون داشته باشید.

بله
خدا کریمه
خدارو شکر
انشالله که شما هم بتونید خونه دار شید به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد