زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

عید و خونه

تعطیلات خوبی بود. واقعاً بهش نیاز داشتم. اون 6 روز رو مرخصی گرفتم و 16 روزو کامل موندم ولایت. البته نصفش خونه خودمون بودیم و نصفش خونه مادرشوهرم. یه روزایی هم هرکدوم جدا خونه پدرمادرمون بودیم. اینطوری تعداد روزهایی که پیش خانوادمون بودیم بیشتر میشد 

هفته دوم عید حالم بد شد. تهوع استفراغ ویروسی گرفتم و دکتر رفتم. مثل همیشه فشارم 9 بود ولی چون خیلی بیحال نبودم دکتر فقط برای احتیاط سرم و آمپول نوشت ولی گفت نیازی به زدنش نیست. گلاب به روتون بعد از آخرین بار که حدود 20 سال پیش بود، دو بار بالا آوردم و پس از مدتها معدم خالی خالی شد. آخه تو بارداری اگر نخوری همش ضعف داری. از اونور هم احساس پری معده اذیتت میکنه. این بود که خالی بودن معده رو دوست داشتم ولی همش از خدا میخواستم برای بچه اتفاقی نیفته و زود خوب شم. در عوض من هر طوریم بشه مهم نیست!

خلاصه با حجم کم و تعداد وعده های بیشتر و از نرم به سفت شروع کردم غذا خوردن رو و شب که قرار گذاشتیم سیزده بدر همگی بریم خونه ما دیگه خوب خوب شدم!!! خداییش از لحاظ روانی نیاز داشتم به بودن در کنار مادرم. فرداش که رفتیم اونجا اثری از مریضی نبود و همه تعجب کرده بودن! اینم از معجزه دیدن مادری 
شکر خدا خبرای خوب دیگه ای هم مبنی بر اضافه شدن نی نی های دیگه ای به جمع خانواده مون هم شنیدم و از صمیم قلب خوشحال شدم. فقط تنها ناراحتی ام تنهایی خواهرمه که امیدوارم تو سال جدید اونم از تنهایی در بیاد و شاد باشه.

به مامانم گفته بودم دلم آش میخواد و وقتی از خونه پدرشوهر برگشتم دیدم یه قابلمه خیلی بزرگ برام آش درست کرده قربونش برم. حالا میفهمم مادر یعنی چی و اینکه چرا اینقدر مادرم بچه هاشو دوست داره. مادر حاضره تمام سختی ها رو به جون بخره ولی خار تو پای بچه اش نره. اینو وقتی مریض بودم خوب حس کردم. کاش بتونم مثل مامانم مادر خوبی باشم!

روز آخر دلم گرفته بود. دل کندن برام سخت بود و با یادآوری زمان حرکت اشک تو چشام جمع میشد ولی کاری نمیشد کرد. انشالله این چند سال هم زود سپری بشه و برگردیم ولایتمون. 

این روزها هم دنبال خونه هستیم. بهتون نگفته بودم. ما به لطف خدا بالاخره خونمون رو فروختیم قبل عید. در حال حاضر امکان وام گرفتن و قسط دادن نداریم و فعلاً میریم اجاره نشینی تا حسابمون کار کنه و بتونیم به امید خدا تابستون وام بگیریم و خونه بخریم. خیلی ها گفتن نباید میفروختین و ضرر کردین ولی ما باید حسابمون کار میکرد برای وام و بعد از 6 ماه که خونه رو برای فروش گذاشته بودیم یه مشتری اومد و عقلمون میگفت بفروشین و برای اطمینان قلبی استخاره هم کرده بودیم که خیلی خوب اومد (صفحه اول سوره لقمان) و دیگه دست دست نکردیم.

خلاصه باید تا آخر فروردین تخلیه کنیم. الانم دنبال خونه هستیم برای اجاره و چه سرسام آوره اجاره های اینجا!!! ولی شک نداریم خدا بزرگه و یه جای خیلی خوب در انتظارمونه که ساکنش بشیم. برامون دعا کنید بچه ها. 

اینم یکی دو تا عکس که خودم گرفتم + عکسی از سیزده بدرمون در کنار منزل پدری




بعدا نوشت: فعلاً قرار شد همین خونه خودمون که فروختیمش رو اجاره کنیم و دیگه دردسر اسباب کشی و خراب شدن وسایل و خستگی و کلافگی رو نداشته باشیم تا به امید خدا دوباره خونه بخریم و یکدفعه بریم اونجا. اینطوری خیلی بهتره
نظرات 26 + ارسال نظر
سوری دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

سلام فاطیما جان.
صبح عالی متعالی
شک نکن که یه مامان نمونه میشی.یه مامان مهربون و دوست داشتنی.
چه عکس های قشنگی.مخصوصا عکس سیزده بدر.اون وقت خودت کدومشونی?
انشاالله به زودی زود دوباره خودتون صاحب خونه شین.

سلام عزیزم
ممنون
لطف داری عزیزم
من و همسرخان پست منقلیم
من مانتوی قهوه ای و روسری رنگی رنگی دارم

نازنین بانو دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.mydays1390.blogfa.com

فاطمه جان ایشالا همیشه خوب و خوش باشی عزیزم
مادر یه چیز دیگه اس.در نایابه واقعا.حتی از شنیدن اسمش هم اشک تو چشام میاد.
مگه شما تازه این خونه رو نخریده بودین؟عکساتم محشره مثله همیشه

سلامت باشی عزیزم
دقیقا مادر در نایابه

ما خونمونو تیر 90 خریده بودیم
متراژش کم بود و 8 سال ساخت شده بود
گفتیم عوضش کنیم و یه خونه یکی دو سال ساخت بگیریم

یِ خانومِ شاد! دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام عزیزم خوش برگشتی
خدا رو شکر خوش گذشته
امیدوارم ی خونه ی مناسب گیرتون بیاد
ی جوری از مادرت نوشتی ک اشکم درومد و دلتنگ مامانم شدم شدید....

سلام
ممنون
قربون اشکات برم من
مامانا همه خوب و مهربونن

narjes دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام عزیز دلم... خوبی؟ نی نی نازه خاله خوبه؟ وای نگو که بد دلتنگه خانواده هستم... دیشب اینقده بغض داشتم رضا هر کاری کرد نتونست حالمو خوب کنه آخرش گفت میخوای آخره هفته ببرمت؟؟؟!!! انشاالله ساله پر از خوشی در انتظارتون باشه و برای خواهر گلت هم پر از شادی و خوشبختی و دل خوش..

سلام نرجس جونم
پریروز رفتم دکتر خوب بود
چقدر بده دلتنگی
هیچ جوره نمیشه حلش کرد!

ممنونم عزیزم
همچنین برای شما

هدیه دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ http://hadyeh.persianblog.ir

سلام سال نو مبارک
ایشاله همیشه خوش باشی
نی نی هم امسال به سلامتی دنیا بیاد و شادیتون کامل بشه
عکساتون هم عالیه،خوش باشی دوستم.

سلام عزیزم
ممنون

آویشن دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام دوستم
چه خوب کهپیش مامانت بودی. واقعا دوری خیلی سخته. ایشالا یه زودی خونه خوب هم پیدا می کنین و تا تابستون میخرین:)

راستی ما اومدیم شهر شما البته منظورم قم بودااا
عکسات مثل همیشه عالیه. با مامانت تو عکس کدوم هستن؟

سلام عزیزم
ممنون
جدی؟ زیارت قبول

مامانم اینا تو عکس نیستن
من وعلی و خواهرشوهرام و فامیلاشونیم اینجا

اِماسیس سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

سلام!
مسلما" تعطلات در ولایت چیز دیگه ای بوده و امیدوارم که امسال همه چی روبراه شه و برنامه هایی که دارین عملی ":)


سلام
دقیقاً
ممنون
همینطور برای شما

آویشن سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ

قربونت عزیزم
راستش همش فکر میکردم تو این عکس مامانت نیست و مادرشوهرت اینا هستن. اما چون گفته بودی مامان رو دیدی حالت خوب شد گفتم شاید اشتباه میکردم. نمی دونم چرا ذهنیتم نسبت به مامانت یه آدم خیلی خاصه . حس میکنم مثل مامان خودم خیلی خانومه. ایشالا همیشه سایش رو سر شماها باشه.

مامانم و مادرشوهرم و بقیه بزرگترا پشتمون بودن
تو این عکس جوونترا بودن در حال کباب پزیدن

مامانم به قول همه فرشته است
یه فرشته زمینی که همه دوسش دارن

اِماسیس سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

13 بدر دسته جمعی حال میده اصن!

بله بله بله

نازنین بانو سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.mydays1390.blogfa.com

خیلی خوب شد فاطمه آره بابا داغون میشه وسایل.
ساید بیچاره من رو بگو

اهوم
سایدت چی شده مگه؟

سمیه م سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام.انشالله یه مادر نمونه برای فرزندت باشی.
سال خیلی خیلی خوبی هم در انتظار همه تون باشه :)

سلام عزیزم
ممنون
همچنین برای شما

حسنا بانو سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:18 ب.ظ

وایییییییییییی فاطمه چه عالییییییی
مطمئنم اون خونه بزرگه که یه تراس داره این هواااااااااااااااااااااااا کهمیدونم دلت همچین چیزی رو میخاد منتظرتونه که زودتر وام بگیرید برید اونجااینم از برکت این فسقلیه هنوز نیمده
خدایا شکرت که خوشحالیتو میبینم
برا منم خیلی دعا کن..

ممنونعزیزم
انشالله برای شما هم اتفاقات خوب بیفته عزیزم

محبوبه سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام عزیزم رسیدن به خیر خوبی خوشی؟ الان بهتری ؟
معلومه حسابی کنار مامانت اینا خوش گذروندیا
ایشالا خواهرتم یه شوهر خوب پیدا کنه و شاد باشه.
ایشالا یه خونه خوبم پیدا کنید و دوباره بخرید.
چه عکسای قشنگی

سلام عزیزم
ممنون
سرما خوردم اساسی

انشالله

اِماسیس چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

شما که ساکن قم هستین 2 تا سوال دارم

"بوکی میمه" یعنی چی؟

بعد

"شین بیمه" یعنی چی؟

میگم داستان اینو ولی میخوام معنیشو بدونم
ممنون میشم بگین":)

شین بیمه رو وقتی میگن که مثلاً کنار دریا رفتن و شن بهشون چسبید (شن به مه)

بو که میمه یعنی اگه بود که می اومد!

هاچ زنبور عسل چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ

خدارو شکر که فعلا همین خونه میمونین
با وضیعیتی که داشتی اسباب کشی نمی کردین بهتره
هر چند مطمئنا کمکی دارین ولی خب اینجوری بهتره وسایلاتم کمتر صدمه میبینن
الهی که خدا مامانتو حفظ کنه سایش همیشه بالا سرت
مامانا واقعا فرشته ان
چه عکس پر حس وحال وخوشمزه ایه

اهوم
فدای تو
خدا سایه مامان بابای شما رو هم بالای سرتون حفظ کنه

اِماسیس چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

این کلیپ رو ببینید متوجه میشید ، چرا برام سوال شده بود

http://www.aparat.com/v/HUkNh

ممنون از شما ":)

هه هه
خیلی باحال ضایع شد
بو که میمه یعنی بود که میومد

بانوی خانه چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ب.ظ http://1zojeashegh.blogfa.com

سلام من تازه با وب آشنا شدم و خیلی دوست دارم با شما آشنا بشم. راستی نینیدار شدنتون هم مبارک. لطفا برای من هم دعا کنید.
اجازه هست تبادل لینک کنیم؟

سلام عزیزم
به خونه مجازی من خوش اومدی
همینطور به جمع دوستان من

من چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

خداراشکر که خوش گذشته!
خدا همه مادر های فعلی و مادرهای آینده را خیر بده
عکس ها همه قشنگ مثل همیشه. اون خانم و آقای پای منقل هم که معلومه کین!!

ممنون
بعله بعله
بنده و همسرخانیم

مهربون خانوم چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com

ایشالا که یه خونه خوب و بزرگ میخرید.

ممنون مامان مهربون عزیزم

غریبانه پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام خانمی
انشالله به زودی بهبودپیدا کنی
سال خوبی هم پیش رو داشته باشید
یه خونه خوب و باب میل هم بتونید پیدا کنید
دلم براتون تنگ شده

سلام
ممنون زهرا خانم عزیز
همچنین شما

دل منم هوارتا تنگیده
انشالله به زودی هماهنگ میکنیم ببینیم همو

آویشن پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام دوستم
خدا رو شکر که فعلا همینجا میمونین. دیگه زحمت اسباب کشی نداری:)

سلام عزیزم
ممنون

پیشی و میشی پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام عزیزم
معلومه تو هم مامان خیلی خوبی میشی و خوش به حال نی نی میشه
خیلی خوشحالم که روحیت خوبه
پس شما هم درگیر فروش و خرید خونه هستید
بهتر نیست زودتر اقدام کنید واسه خرید خونه؟
شاید تابستون گرونتر بشه
راستی شما چرا؟شما که خونتون خوب و بزرگ بود
الان چی میخواید بخرید؟

سلام خانمی
قربونت برم
ممنون
انشالله شما هم بتونید به رودی خونتونو بفروشید ویه جای بهتر بخرید
ما باید اول وام بگیریم بعداقدام کنیم

خونمون 63 متره و 8سال ساخت شده
تو فکر یه خونه کم سن وسالتر و بزرگتریم

مرمر پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ب.ظ http://ww.ruznameyezendegi. blogfa.com

سلام عزیز
چه گلهای قشنگی،...
بااجازه خوندمت...
کار خوبی کردین که همون جا موندین... ایشالله یه خونه خوب می خرین و به سلامتی یهو اسباب کشی می کنین...

سلام
خواهش میکنم
ممنون

فاطمه جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ق.ظ http://hametalasham.blogfa.com/

سلام
سال نوت و نی نی گلت و فروش خونه و اجاره همین خونه مبارکه انشائ الله
به سلامتی باشه فاطیما جان
انشاءالله خواهرتم از تهایی درآد
خوشحالم لازم نیست اسباب کشی کنید

سلام عربرم
ممنون
سلامت باشی
انشالله

هاچ زنبور عسل یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام فاطیما جان
خوبی خانومی ؟ بهتر شدی؟
اگه زحمتی نیس میشه لطف کنی آدرس کلاس خیاطیه که میرفتیو همراه با شماره ه تلفنش بهم بدی
ممنونم از لطفت

سلام عزیزم
فدایت
کوچه 10 زنبیل آباد

لیلا شبهای مهتابی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ http://yalda4000.blogfa.com

سلام فاطمه جووووووون

سلام عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد