زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

من چطورم؟

سال 92 هم دیگه داره نفسای آخرشو میکشه. سال خوبی بود برام. امیدوارم سال جدید برای همه سرشار از خبرای خوب باشه.

دوست دارم بدونم از نظر شما من چطور آدمی هستم. خوب یا بد هرچی هست رو بهم بگید. احساستون از اومدن به اینجا و خوندن وبم رو بگید. اینکه چه اخلاق های خوب و بدی دارم. همیشه دوست داشتم و دارم نظر دیگران رو راجع به خودم بدونم! 

دلم میخواد بدون رودروایسی هرچی میدونید در موردم بگید. حتی نکات منفی هم خوشحالم میکنه چون واقعاً دوست دارم نقطه ضعف های خودم رو بدونم و خودمو عوض کنم.

منتظر نظراتتون هستم

نظرات 23 + ارسال نظر
محبوبه یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام
مهمترین اخلاقی که ازتو دیدم با ایمان هستی یعنی یه دختر مقیدی دومیش با فهم و کمالات هستی یعنی اطلاعات بالایی داری درس خون هستی و با پشتکار زیاد
صبور هستی و خوش برخورد و در ضمن رازدار خوبی هم هستی. یعنی طوری با دیگران برخورد کردی که بتونند باهات حرف بزنند. البته از نگاه من

سلام عزیزم
تو لطف داری
کاش نکات منفی رو هم بگی
هرچیزی که فکر میکنی لازمه بدونم

سوری یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

سلام....چقدر خوب شد که این پست رو گذاشتی.....
دختر خوبی هستی.
پشتکارت زیاده.
مثل خودم دوست داری از هر جیزی یه سر رشته داشته باشی.
اکتیو
ندیدمت، ولی احساس میکنم تو برخورد اول، برا کسی که نمیشناستت، مغرور به نظر بیای.نه اینکه واقعا مغرو باشی...(اگه اینجوری نیست هم بگو هست که ضایع نشیم).
در کل یه خانوم مهربون برا همسرت و یه مامان مهربون برا نی نی گلت.
و اینکه بالاخره ما رفتیم تو بلاگ اسکای.آدرس جدیدم همینه که فرستادم.ته فدا

سلام عزیزم
خوب شناختی منو
دقیقاً دوست دارم از هر چیزی یه سر رشته داشته باشم!
نمیدونم شاید مغرور به نظر بیام اولش ولی بعدش صمیمی میشم و طرز فکر طرف عوض میشه

وبلاگ جدید مبارکه

سمیه م یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

دختر خیلی خوبی هستی اما نفهمیدی من چی گفتم! :دی

فهمیدم اما خواستم بهت بفهمونم داری اشتباه میکنی که انگاری توام نفهمیدی
این به اون در

هاچ زنبورعسل یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

تا قبل اینکه ببینمت فک میکردم یه کم خودخواه باشی البته این فکرم از اعتماد به نفسی که تو حرفات بود سررشته میگرفت فک میکردم زیادی اعتماد به نفس داری ینی فک میکردم اعتماد به نفست چسبیده به سقفولی از وقتی باهات آشنا شدم ودیدمت فهمیدم چه قدر اشتباه فک میکردم در موردت البته اون فکرم وقتی یه پستتو خوندم در من شکل گرفت که خدارو شکر زودی بعدش دیدمت وزودی اون فکر اشتباه از بین رفت به هر حال ازاینکه مهربونی وسعی میکنی تا اونجا که ممکنه به همه کمک کنی واطلاعاتتو در اختیار دیگرون بذاری شکی درش نیس ومن به شخصه خوشحالم که دوستی مث تو دارم تازه کلی هم چیز ازت یاد گرفتم

چه باحال
پس نوشته هام ممکنه بقیه رو به اشتباه بندازه
خوب شد گفتی

ممنون عزیزم
زکات العلم نشره
دوست دارم حتی اگر چیزی رو نمیدونم، دنبالش برم تا بتونم به بقیه کمک کنم
احساس خوبی که بعد کمک به دیگران بهم دست میده رو دوست دارم

هاچ زنبورعسل یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

وای هدر وبلاگت چه قدر قشنگه
خو مام اگه بخواییم نظرتو در مورد خودمون از
زبونت بشنفیم باید یه پست جداگونه بزنیم یا همین جا لدف میکنی ومیگی

هدر چه قابلی داره تو جون بخواه

همینجا هم میگم
از نوشته هات بر میومد شیطون باشی
وقتی اولین بار دیدمت جاخوردم
انتظار دیدن همچین قیافه ای رو نداشتم (مذهبی و خوشگل)
یادمه لحنت برام جالب بود
یه صلابتی تو صدات حس میکردم اولین بار که دیدمت
در ضمن اعتماد به نفستم برام جالب بود
نوشته هات شیطون تراز خودته که دیدم (شایدم چون جا برای شکفتن شیطنتت نبود اینطوری به نظر بیاد)

در کل آدم دوست داشتنی ای هستی

هاچ زنبورعسل یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

وووووووووووووووی من الان چسبیدم به سخف ودارم ازون بالا برات مینویسم
اصن یه حسی دارم الانی که نگو به قول گیسو اصن یه وضی

مواظب باش نیفتی دم سفر مارو فحش بدی
همش راست بود
من عادت ندارم الکی از کسی تعریف کنم
تعارف نداریم باهم که. داریم؟

محبوبه یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

راستش خوب من فکر میکنم یه مقدار مغروری یعنی گاهی از بعضی نوشته هات احساس میکردم یه مقدار تنده اما خوب مهم نیتته که میدونیم مهربونی

ممنون که گفتی
فکر میکنم باید تو لحن نوشته هام کمی اعمال نظر کنم

شوریده یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ http://shorideh07.blogfa.com

این پستت خیلی عالیه
می خوام ازت اجازه بگیرم و همین سوال رو هم از شما و بقیه دوستان در مورد خودم بپرسم .

خواهش میکنم
اجازه مام دست شوماس

شوریده یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://shorideh07.blogfa.com

اما نظر خودم در باره خودت
تو یه دختر ساده و مذهبی هستی
خیلی دختر خوبی هستی نه اینکه تعریف کنما این یه واقعیته
همیشه هم سعی می کنی تجربیاتت رو در اختیار دیگران قرار بدی و راهنمایشون کنی تا حدی که از دستت برمیاد

خوب شناختی منو
من بخاطر غرور و تعریف از خود نمی نویسم
دوست دارم تجربیاتمو در اختیار دیگران قرار بدم

یِ خانومِ شاد! یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام عزیییییییزم
شما فوق العاده اکتیو، مهربون، خوش قلب، تقریبن همه چیز سر دربیار! با استعداد، کوشا، با ارده هستی
من همیشه ی همیشه اینجا میام ب اراده و تلاشت غبطه میخورم
چیزی ندیدم ازت ک بدم بیاد و بخوام نقد کنم
خیلی خوب و ایده آلی! خیلیییییییییییی
نظرات بچه هارو هم میخوندم غرور رو دیدم از نظر من اصلن مغرور هم نیستی
اگه بودی انقده پی گیر جواب سوالا و مشکلاتی ک برات مطرح کردم نمیبودی
شاید از لحن نوشته هات ک کاملاً معمولی و کمتر احساسی هستن اینجور برداشت کردن

سلام عزیزم
لطف داری
خب هر کسی از نوشته های آدم یه برداشتی داره دیگه

حسنا بانو یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

شما یه طوری هستی که آدم دلش میخاد بیاد خونتون

تشریف بیارید بالای سر
اتفاقا خیلی خوشحال میشیم من و علی
مخصوصاً که حسنا خانوم خودمون باشه

لیلا شبهای مهتابی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.yalda4000.blogfa.com

سلام فاطیما جون... ممنون از راهنماییهات. به نظر منم دختر مهربون و دلسوزی هستی... هر چند قبلا هم بهت گفته بودم. منم قبلا فک میکردم خیلی مغروری.. ولی کم کم دیدم اینطوریهایم نیست. نمیدونم شایدم تو نوشته هات این حس به آدم منتقل میشه. نسبت بهت یکمی هم حسودیمم شد... به عقشولانه هاتون.. حتما لازم نیست که اونا رو واضح بنویسی.. ما خودمون گیرنده هامون قویه عزیزم مطمئنم که همینطور که یه همسر خوب وصبور واسه همسرت هستی یه مامانی مهربون و عاشق هم واسه دخمل یا پسرت هم خواهی بود.... دیگه دیگه.... دیگه اینکه تا الان به 5_6نفر صیفی جات و سبزی جاتت رو که کاشتی رو نشون دادم کلی احساساتی شدم. آخ آخ خواهر کوچیکه که خودشم باغبونه و حیاط خونمونو پراز گل و درخت وسبزی کرده، وقتی عکسا رو دید خیلی گفت واااااااای حالم یه جوری شد.. مخصوصا سیرت که سریع خودشم کاشت.. بعدش تره و ریحان تو سبد آب کش... و گوجه فرنگی کوچولو.... ااااااهمه رو که گفتم... ولی خوب همه گفتن چقدر باسلیقست...خولاصه فاطیما جون معروف شدی رفت..

سلام عزیزم
میدونی هر آدمی تو زندگی زناشوییش مشکلاتی داره
لحظه های خوب و بدی داره
من از مامانم یاد گرفتم خوبی های زندگیمو بیشتر ببینم
از اونجا که هم من و هم همسرم هیچکدوم کامل و بی نقص نیستیم، خواه ناخواه مواقعی پیش میاد که دوست داریم همدیگه رو از پنجره هم پرت کنیم بیرون!
ولی خب زن و شوهر دعوا کنند، دو دقیقه بعد آشتی کنند دیگه

تازه شم اینقده شلخته ام که همیشه همسرخان از دستم شاکی اه و دعوام میکنه

از من میشنوی سبزی بکار حتماً
خیلی تو روحیه آدم تاثیر داره
شاید باور نکنی ولی من وقتی حالم خرابه میرم دنبال گل و گیاه وخاک و فوراً حالم خوب میشه

mahboube یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://sweetwishes.blogsky.com

سلام.ماهی.ماه...
اراده و پشتکارت رو از همه اخلاقات بیشتر دوست دارم.
یه بدی خیلی خیلی گنده داری.اونم اینه ک خیلی دیر ب دیر مینویسی.خوب آدم دلش تنگ میشه فاطمه جوووون

سلام عزیزم
ممنون
باور کن سوژه ای برای نوشتن ندارم
تو سوژه بده، من هر روز مینویسم

شوریده دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ http://shorideh07.blogfa.com

ممنون از نظر پر مهر و محبتت
درسته از خودم نمی نویسیم ولی معمولا با خیلی از دوستان تو قسمت نظرات در ارتباطم
و این یه شناخت نسبی به آدم می ده و من همین رو می خواستم[گل][نیشخند]

خواهش میکنم عزیزم
بنویسی شناخت عمیقتر میشه خب

آویشن دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام عزیزم
ایشالا سال 93 برات بهتر از سال 92 باشه:)
اگه بخوام از خوبیات بیگم که خودت بهتر از همه می دونی شوخی بود دوستم بنظرم تو دختر خونگرمی هستی و سعی میکنی اگه چیزی بلدی در اختیار دیگرون هم قرار بدی.
سعی میکنی خوبیهای زندگی رو به یاد داشته باشی و بدی ها رو فراموش کنی اما خوب گاهی هم پیش میاد آدم برای اینکه دردلی کرده باشه بعضی مسائل رو بگه...

اما فکر میکردم گاهی بعضی حرفات تند هست. مثلا تو جواب دادن یا بعضی از پست هات که بعضی از دوستان ازش به غرور یا اعتمادبه نفس یاد کردند. اما من وقتی بیشتر باهات از طریق نوشته هات آشنا شدم و قلق نوشتنت اومد دستم دیدم اصلا اینطوری نیست و تو خیلی هم دختر خاکی و مهربونی هستی.
به هرحال از داشتن دوست خوبی مثل تو بسیار خوشحالم و برات بهترین ها رو از خدای مهربون میخوام عزیزم.
راستی ما عید قراره یه سفر بیایم تهران از اونطرفم برای زیارت حضرت معصومه(س) میایم قم. البته فکر کنم شما میاین شمال:)

سلام خانمی
ممنونم همچنین برای تو و همسرت
خیلی خوب منو شناختی

منم خوشحالم که دوست فهمیده ای مثل تو دارم
متاسفانه تعطیلات میریم ولایت وگرنه خیلی دوست داشتم ببینمت
امیدوارم بهت خوش بگذره
التماس دعا

بهار دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://vanooshe1366.blogfa.com

سلام . راستش من که ندیدمت ولی چیزی که اول از همه از تو یادم میاد اینه که صبوری ، سعی میکنی شرایط بد رو بپذیری و باهاش کنار بیای ، از بدی های اطرافیانت چشم پوشی میکنی . و اینکه خیلی پشتکار داری و زحمت میکشی .
اینا چیزایی بود که توجهمو جلب کرد . بدی هم راستش من ازت بدی ندیدم که بخوام بگم ، مطمئنا" به قول خودت هیچ آدمی بدون نقص و کاستی نیست ولی من چیزی ندیدم که بگم ، اما یه چیزیو مطمئنم این که کفه خوبی هات سنگینتر از بدی هاست.

آها یه چیزی فقط یه وقتایی جوابات به کامنتا بد جوری آدمو ضایع میکنه

سلام عزیزم
ممنون
من فقط از روی شوخی بعضی وقتا اونطوری جواب میدم وگرنه دوست ندارم کسی ازم ناراحت بشه
من تو رو خیلی دوست دارم همشهری

هدیه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ http://hadyeh.persianblog.ir

به نظر من تو یه خانوم کم توقع هستی که حساسیت های خیلی خاص زنانه نداری.وزندگی رو راحت میگیری.از این بابت خوش به حال خودت وهمسرت.

ما که بدی ازت ندیدیم،خیلی هم خوبی
یک کم بیشتر بنویسی تا از تجربیاتت استفاده کنیم بهتره

زدی تو خال
دقیقاً حساسیت زنانه ندارم و زندگی رو راحت می گیرم
ممنون
چشم عزیزم

من سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

بذارید یکم تمرکز کنم
در مجموع خوبید اولا که مهربون و عاقل و فهمیده اید. دوما فکر کنم یه همسر خیلی خوب برای همسرتونید! سوما یه دوست مجازی قدیمی هستید!
حالا دوتا انتقاد هم بکنم که نگن فلانی اومد فقط مجیز گفن و رفت! یک اینکه آدم گاهی احساس میکنه یکم زیادی از خودتون و خانوادتون تعریف و تمجید میکنید! شکی نیست که شما باکمالات و دانشمندید و بزرگ زاده اید، ولی یکم فاکتور فروتنی رو چاشنی کارتون کنید که ریا نشه! فقط یکم دوم هم اینکه، به نظرم از نوشتن موضوعات خاله زنکی در این مکان خودداری کنید! البته وبلاگ، وبلاگ شماست و اختیارش رو دارید
همین دیگه! خب. عیدتون مبارک! انشاالله که سال خوبی داشته باشید و تو این سال به سلامتی یه مادر خوب برای فرزند خوبتون بشید!

سلام
ممنونم
شما جزو اولین دوستان مجازی من بودید
من هیچوقت منظورم فخرفروشی یا تعریف نبود
بیشتر خواستم کار خیر رو بسط بدم که گویا همه فکر کردن هدفم ریا بوده!
خاله زنکی هم کمتر می نویسم ولی خداییش گاهی وقتا خیلی میچسبه به آدم

عید شما هم پیشاپیش مبارک و فرحنده باد

سمیه م سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ


کلی خندیدم به جوابت!

چاکریم

narjes سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام عزیزم... قربونه اون نی نی نازت بشم... خودت که میدونی نظرم راجع بهت چیه... آخه دوست جونه خودمی.... من به دوستی باهات تو این پانزده سالو ششش ماه افتخار میکنم.

سلام قربونت برم
ممنونم
منم همینطور
تو بهترین دوست دوران دبیرستان من بودی وهستی و خواهی موند
به امید دیدار توی عید
هوراااااااااا

اِماسیس چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

==============================


سال نو رو پیشاپیش به شما تبریک میگم و امیدوارم سال خوب و پر از موفقیتی داشته باشین ":)
=============================

سلام
ممنون
همینطور برای شما

نازنین بانو چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.mydays1390.blogfa.com

فاطمه جان من از شما شناختی که بدست آوردم به خانوم که روح پر جنب و جوشی داره دوست داره از خودش هنر های مختلف رو نشون بده.مومن.دل خودت مهمه برات نه حرف دیگران.اقتصاد دان و شوهر خوشبخت کن.از صفرم شروع کنی میتونی بسازی بری بالا.نمیذاری حقت خورده بشه جواب کسی که بد تا کنه رو میدی زبانی و عملی فکر کنم؟

ممنون
درست شناختی
ولی خب خیلی تابلو جوابشو نمیدم!

گلابتون بانو یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک مامان خانوم!

من از این که سعی می کنی نگاه مثبت به زندگی داشته باشی و حتی تو سختی ها هم غرغر نمی کنی خوشم میاد. از سبزی کاری ها و عکاسیات هم!

انشاالله سال پر خیر و برکتی پیش رو داشته باشی.

سلام عزیزم
ممنون
سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد