زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

لاغر می شویم... هوراااا

حس خوبیه بخشیدن دیگران و رفع کدورتها. آدم احساس سبکی میکنه اینطور وقتا. یه دلخوری پیش اومده بود با یکی از اقوام، شکر خدا رفع شد. بیشتر بخاطر آرامش خودم و همسرم به قول علی زندگی ای که به یه مو بنده ارزش دلگیر شدن نداره!

خدایا کاش توام از گناه و اشتباهات ما اینطوری بگذری...

 

بگذریم. یادتونه تو چند تا پست قبل گغته بودم مدتیه به بدنم بیشتر توجه میکنم و غذامو کم کردم و ورزش میکنم؟ اینجارو میگم. دروغ گفته بودم. فقط غذامو کم کرده بودم و برای ورزش هی تنبلی میکردم! در واقع روزه می گرفتم که هم روزه های قضامو گرفته باشم و هم وزنم کم بشه.

از دو ماه پیش تا الان 28 روز روزه گرفتم. اونم بدون سحری خوردن و با کم کردن وعده افطار. اصلاً هم سخت نیست و بدنم کاملاً عادت کرده به این سیستم طوری که یه قاشق بیشتر بخورم احساس سنگینی میکنم. از دوم دبیرستان تا قبل عقد وزنم بین 55-58 متغیر بود. در واقع حالت عادی 58 بود و ماه رمضون 55 میشد

بعد ازدواج بخاطر اینکه تحرکم کم شد (چون خونه پدری همش حیاط بودم و تو کار سبزی و کشاورزی بودم) وزنم رفت بالا. طوری که رسیدم به 68!! منی که یک عمر شکم نداشتم شکم دار شده بودم! حدود 20 روز که روزه گرفتم تقریباً 3-4 کیلو وزنم کم شد ولی همچنان با شکم مشکل داشتم. یه چند روز با علی دراز نشست رفتیم و حس کردم شکمم کوچیک شده کمی

تا اینکه یه روز اتفاقی تو وبلاگ شف ژولیت با ورزش پیلاتس آشنا شدم. یکی از دسته بندی هاش ورزش های مخصوص شکم و باسنه. ورزش 28 روزه است و هر روز یک سری ورزش های خاص خودشو داره. خود شف ژولیت میگفت تو این مدتی که ورزش میکنه تغییراتو دربدنش حس کرده. با خودم گفتم اینم سرکاریه حتماً. بعد گفتم ضرر نداره که انجامش. هم فاله هم تماشا! حداقل خودمو سرزنش نمیکنم که ورزش نمیکنم!

خولاصه. رفتیم تو وبسایت خانمی که این ورزشو انجام میداد.  این خانوم یکی از پر طرفدار ترین کانال های یوتیوب رو داره که بدون هیچ هزینه ای بهترین برنامه های ورزشی و بدنسازی رو به تمام مردم دنیا ارائه میدهاز روز اول تا روز 28 که شامل ۴ هفته هست همه ویدئو ها تو وبسایتش گذاشته و شما میتونید هر روز ویدئو اون روز رو بزارید و انجام  بدید.

خوبیش اینه که کمتر از ۳۰ دقیقه وقتتون رو میگیره و واسه هر قسمت بدن تمرینات ویژه ای داره، مهم نیست که زبان انگلیسی بلد نیستید مهم اینه که حرکتی رو که میبینید داره انجام میده رو شما درست انجام بدید.

این هم لینک برنامه ۳۰ روزش :

http://www.blogilates.com/calendar/beginners-calendar-for-popsters-just-starting-out

تو وب سایتش قسمت Workout Videos که برید میتونید همه سری های ورزشیش  که تک تکشون بی نظیر هستند رو تو قسمت Series ببینید و هر کدوم رو خواستید شروع کنید به انجام دادن. من و علی حدود 5-6 روزه که ورزشو شروع کردیم و تغییراتو به وضوح در خودمون دیدیم. به علاوه خیلی احساس خوبی داریم بعد ورزش کردن. بهتره یه نفر دیگه همراهتون باشه که تشویق شید و تنبلی رو بذارید کنار.

از همین الان دست به کار شید و لذتشو ببرید

 

ادامه مطلب آموزش دانلود   

 شاید نتونید همیشه آنلاین حرکات ورزشی رو انجام بدید و بخواهید که تو کامپیوترتون ذخیره کنید. اگه از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده میکنید که به راحتی میتونید دانلود کنید در غیر این صورت میتونید وارد صفحه هر روز بشید و روی خود فیلم راست کلیک کرده و گزینه Copy video URL رو بزنید و اونو توی یک صفحه جدید paste کنید. مثلاً این آدرس یکی از ویدئوهاشه.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PySN5tabiLQ 

حالا بعد از www. باید ss بذارید و Enter زده و برید تو صفحه اش. به این صورت

http://www.ssyoutube.com/watch?feature=player_embedded&v=PySN5tabiLQ

یه صفحه جدید میاد. سمت راست زیر قسمت Download links چند تا گزینه هست که میتونید فیلمو با فرمت های مختلف ذخیره کنید. من معمولاً 3gp ذخیره میکنم که حجم کمتری نسبت به FLV داره. مسلمه که کیفیت FLV بالاتره! خلاصه. اگر دانلود منیجر و دانلود اکسلریتور و این چیزا دارید که روی گزینه مورد نظر (مثلاً 3GP 240p) راست کلیک کرده و دانلود رو زده یا Copy link address رو زده و توی برنامه دانودتون addش می کنید و دانلود می کنید. اگرم ندارید میتونید کلیک راست کرده و Save target asروبزنید و ذخیره ش کنید.

 

این هم کانال یوتیوب این خانوم بی نظیر:

http://www.youtube.com/user/blogilates


نظرات 29 + ارسال نظر
نازنین بانو چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.mydays1390.blogfa.com

خوب خدا رو شکر خوشحالی الان و رفع ناراحتی شد.فاطمه جان
ممنون از بابت لینکهای خوبی که گذاشتی چند وقتی بود دنبالش بودم

خواهش میکنم عزیزم
حتماً انجامش بده

hadyeh چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://hadyeh.persianblog.ir

عزیزم به نظرم بهتره به این رژیم غذایی ادامه ندی چون آسیب های جدی به بدن میرسونه،خوردن غذا لازمه اما متعادل همراه با ورزش در طولانی مدت اثرش عالیه

من فقط صبحانه مو حذف کردم چون در حالت عادی ما شام نمیخوریم
بعد افطار هم میوه میخورم
هروقت احساس ضعف کنم حتماً اقدامات لازم رو انجام میدم برای جلوگیری از افت قند و این صوبتا

حسنا بانو چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ

وای من 6ماه پیلاتس کار میکردم قبل ازدواج تاااا دم دم عروسی
خیلی خوبه به ویژه برای فرم دهی به بدن

اهوم

ی خانومِ شاد چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام
خدا رو شکر مشکلت حل شده
راستش دیروز ک رمز رو دیدم تا اومدم بهت سر بزنم دیدم نوشتی برای خودت
قسمت نبوده بخونیم
ولی ته دلم دعا کردم مشکلت حل شه
تو ادم فوقولعاده ای هستی!
من ازت خیلی چیزا یاد گرفتمُ میگیرم
تو هر زمینه ای هنری داری و کلن ادمی هستی ک همیشه دعا میکنم هیچ وقت گرفتار نشی

بابت لینکات خیلی خیلی ممنونم!
منم بدجور شکم و پهلو دارم
ی سالیه مرتب با شوهرم پیاده روی میریم روزی ی ساعت ولی خوب آب نمیشه لامصب
سعی میکنم حتمن انجام بدم
ممنونم ازت ک هستی!

سلام عزیزم
ممنون
تو لطف داری به من
ماشالله هنرای توام کم نیستا خانوم نون و کیک و پیتزا پز

حتماً دانلود کن
تاثیرشو به وضوح میتونی ببینی

ی خانومِ شاد چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

فیلتر شکن چی استفاده میکنی؟؟؟
من با سایفون میام نمیتونم از یوتیوب دانلود کنم
فک کنم اکانت ساکس اینا میخری

من با Kerio میام که https هم نیاز نداره و میشه راحت فیلم های یوتیوب رو با دانلود منیجر و این چیزا دانلود کرد
اگر با پروکسی بیای نمیتونی راحت دانلود کنی
در مورد سایفون هم راستش اطلاعاتی ندارم

این سایت Kerio رو ارزونتر از همه جا ارائه میده
http://iranbartar31.tk/

سوری چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.jidman.blogfa.com

سلام.خیلی خوب شد که اینو معرفی کردی بهمون.ولی من نتونستم دانلود کنم.نمیدونم چرا.

باید با فیلتر شکن بیای

بلورین چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

میگه تو نیکی می کن و در دجله انداز...
مهم زندگی خودته و شوهرت...همونطور هم که گفته بودی...
ایشالا زودتر همه چیز درست بشه...
لاغری خیلی خوبه...آدم حس سبک بودن داره...حتما تلاش کن تا به وزن ایده الت برسی...

اهوم

F.Gh پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

ببین، پیلاتس برخلاف اون چیزی که به نظر میاد حرکات پیچیده ای هست و اگر مربی بالای سرت نباشه ممکنه باعث آسیب زدن به خودت بشه. من حدود یک سالی هست که پیلاتس کار می کنم، انجمن پیلاتس که زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی هست، وبسایت خیلی خوبی داره. برنامه تمام مربی هاش هم توی وبسایت هست، فکر می کنم بهتره که اول زیر نظر مربی کار کنی تا حرکت ها توی بدنت جا بیفته.

میدونم چی میگی ولی ما خیلی به خودمون فشار نمیاریم
هرجا خسته بشیم یا حس کنیم فشار میاد بهمون اون تیکه رو انجام نمیدیم

fahimeh پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ http://mohamadofahimeh91.blogfa.com/

بابت معرفی سایت تشکر فاطیما جان ..

خواهش میکنم عزیزم

سوری پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.jidman.blogfa.com

بله با فیلتر شکن اومدم.

تو ادامه مطلب گفتم

آویشن پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

این ورزش تا حدودی کپی برداری از یوگا هست که من تقریبا 3 سالی میشه انجام میدم اما اصلا تو حرکاتش مکث نداره. به نظر منم بهتره زیر نظر مربی باشه مخصوصا اوایلش. ولی خوب هر جور دوست داری می تونی کار کنی
امیدوارم موفق باشی عزیز

خدا رو شکر مشکلت رو زود فراموش کردی. این اتفاقا میفته. زیاد سخت نگیر. شاد باشی

سلام
ممنون بابت توصیه ات ولی بخاطر خیاطی فرصت باشگاه رفتن ندارم

چشم

mahboube_ss جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام
مرسی از مطلب خیلی خوبت
اما من رو ویدئو کلیک راست میکنم عبارت copy video url نمیاد.
واس همین فقط تونستم اون قسمتی که به طور مثال اوردیو تو توضیحات بگیرم.

سلام عزیزم
یه چیزی تو مایه های کپی آدرس واینا نمیاد؟
برو تو صفحه یوتیوبش فیلماشو بگیر

زهرا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ق.ظ http://niazema.blogfa.com

خب خداروشکر..
میگن کوروش بزرگ گفته:من چنان درگیر دوست داشتنِ دوستانم هستم که وقتی برای کینه دشمنانم ندارم.
نه که نخوام حرف بزنم اصلا حرفم نمیاد فعلا..مطمئن باش حرفم که اومد اولین نفر با تو صحبت می کنم.بهرحال شما روانشناسی خانمی

قربونت برم عزیزم
هرطور راحتی
به هرحال گوش ما برای شنیدن حرفای شما همیشه آزاده

من شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

من ورزشکار نیستم اما ورزشکارها را دوست دارم. ادامه بدید...

چشم
فقط به خاطر شما ادامه میدم

آیدا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

حالا ماکه فیلترشکن نداریم گویا باید به چاق شدن خود ادامه دهیم...من چاق نیستم اما چون قبل ازدواج روفرم تربودم دلم لاغری اونموقع هامومیخواد..مادرشوهرم که میگه نه خوبی...فکرکنم دسیسه کرده منو چاق کنه

خب ورزش هاشو از سایت آپارات که ایرانیه دانلود کن

http://www.google.com/search?q=%D9%BE%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B3+%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA&rlz=1C1CHRG_enIR490IR490&oq=%D9%BE%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B3+%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA&aqs=chrome..69i57.4582j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8

آیدا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

بانو یه چیزی....توکامنتانوشته بودی صبحانه روحذف کردی..به نظرمن کاردرستی نیست..چون شنیدم میگن صبحانه برای بدن لازمه..مخصوصا ماخانومها ی جوان که درآینده میخواهیم کودکانی سالم وصالح وهمچنین زیبا وپربرکت به امیدخدابه دنیاآوریم

چون روزه میگیرم صبحانه حذف شده عزیزم

اِماسیس شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

سلام ":)

مستقیم اومدم یلدا رو تبریک بگم و براتون آرزوی موفقیت کنم ":)

موفق باشین

آیکون گلش نمی دونم چی شد ":|

سلام
ممنون
در دیار غربت یلدا چه معنی میده تنهایی؟

گلی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام فاطیما جان. عزیزم وبسایتش هم برای من باز نمی شه :(

چرا؟
مگه فیلترشکن نداری توام؟

مینا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلام...
مطلب زیبا و جالبی بود و البته با کارایی فوق العاده...
ممنون از معرفی سایت...
همیشه تندرست، شاد و پر انرژی باشین...

سلام
ممنون

narjes سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام فاطمه جونم.خوبی؟ چن روزی نبودم در گوشی بهت میگم بیمارستان بودم ... اومدم دیدم رمزی نوشتی آخه تو نمیدونی من فضولم اااا ببخشید کنجکاوم؟؟؟؟عزیزم تو که خوش هیکلی و رو فرم عزیزم..... مراقب خودت باش دوست دبیرستانی خودم...

سلام عزیزم
خدا بد نده. چی شده؟
انشالله که خوب باشی

نرجس جون خوش هیکل بودم
اینقدر دلم برای روزهای با تو بودن تنگ شده!!!

غریبانه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://ghareebaneh.blogfa.com

اووووه اینا که فیلتره فاطیما
منم فیلتر شکن نداررررررررم
حالا چکار کنم 1؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با فلشی چیزی به دستتون میرسونم

fahimeh جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ http://mohamadofahimeh91.blogfa.com/

خوبی دوست جونم ؟ ورزش چطوری پیش میره ؟

سلام عزیزم
رفتم ولایت ورزشو ول کردم!

ماه مون شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://mahemoon.persianblog.ir

خوش به حالت که اراده داری برای لاغری من که یه هفته خوبم بعدش دوباره ول میکنم

شوریده شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ http://shorideh07.blogfa.com

سلام فاطیمای عزیز
معلوم هست کجایی ؟
چرا نمی آپی

سلام عزیزم
هستم ولی حرفی برای گفتن ندارم!

پروانه دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ http://p88.blogsky.com

سلام...دیشب خواب دیدم من و تو و پسرعلی با مامانم و خواهر تو تو اتوبوسیم و داریم میریم کربلا...

سلام عزیزم
انشالله که خیره

آویشن سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام دوستم
دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام سلامی عرض کنم

سلام عزیز دلم
شرمنده که خیلی وقته نمی نویسم!

mahboube چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام ای بابا.پس کجایی.چرا نمی نویسی.من از حرفای معمولیتم کلی انرژی میگرفتم.اما حالا خیلی دیر ب دیر مینویسی

شرمنده عزیز دلم
اینقده کار دارم که حد نداره

ی خانومِ شاد سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

تونستی لاغر کنی باز؟

نه دیگه ادامه ندادم

سمیه م شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ http://toutia.blogfa.com

بهت نمیومد اینقدر وزنت باشه!!! خداییش فک نمیکردم اینقدر تپل باشیا! ای بلا!
من در اوج وزن داشتن حاملگیم با 15 کیلو اختلاف از قبل از حاملگی شدم 72.
الانم 53 هستم در خدمت شما!
:دی

ای لاغر
ای خوش هیکل
ای خوش تیپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد