X
تبلیغات
رایتل
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

حس خوبیه بخشیدن دیگران و رفع کدورتها. آدم احساس سبکی میکنه اینطور وقتا. یه دلخوری پیش اومده بود با یکی از اقوام، شکر خدا رفع شد. بیشتر بخاطر آرامش خودم و همسرم به قول علی زندگی ای که به یه مو بنده ارزش دلگیر شدن نداره!

خدایا کاش توام از گناه و اشتباهات ما اینطوری بگذری...

 

بگذریم. یادتونه تو چند تا پست قبل گغته بودم مدتیه به بدنم بیشتر توجه میکنم و غذامو کم کردم و ورزش میکنم؟ اینجارو میگم. دروغ گفته بودم. فقط غذامو کم کرده بودم و برای ورزش هی تنبلی میکردم! در واقع روزه می گرفتم که هم روزه های قضامو گرفته باشم و هم وزنم کم بشه.

از دو ماه پیش تا الان 28 روز روزه گرفتم. اونم بدون سحری خوردن و با کم کردن وعده افطار. اصلاً هم سخت نیست و بدنم کاملاً عادت کرده به این سیستم طوری که یه قاشق بیشتر بخورم احساس سنگینی میکنم. از دوم دبیرستان تا قبل عقد وزنم بین 55-58 متغیر بود. در واقع حالت عادی 58 بود و ماه رمضون 55 میشد

بعد ازدواج بخاطر اینکه تحرکم کم شد (چون خونه پدری همش حیاط بودم و تو کار سبزی و کشاورزی بودم) وزنم رفت بالا. طوری که رسیدم به 68!! منی که یک عمر شکم نداشتم شکم دار شده بودم! حدود 20 روز که روزه گرفتم تقریباً 3-4 کیلو وزنم کم شد ولی همچنان با شکم مشکل داشتم. یه چند روز با علی دراز نشست رفتیم و حس کردم شکمم کوچیک شده کمی

تا اینکه یه روز اتفاقی تو وبلاگ شف ژولیت با ورزش پیلاتس آشنا شدم. یکی از دسته بندی هاش ورزش های مخصوص شکم و باسنه. ورزش 28 روزه است و هر روز یک سری ورزش های خاص خودشو داره. خود شف ژولیت میگفت تو این مدتی که ورزش میکنه تغییراتو دربدنش حس کرده. با خودم گفتم اینم سرکاریه حتماً. بعد گفتم ضرر نداره که انجامش. هم فاله هم تماشا! حداقل خودمو سرزنش نمیکنم که ورزش نمیکنم!

خولاصه. رفتیم تو وبسایت خانمی که این ورزشو انجام میداد.  این خانوم یکی از پر طرفدار ترین کانال های یوتیوب رو داره که بدون هیچ هزینه ای بهترین برنامه های ورزشی و بدنسازی رو به تمام مردم دنیا ارائه میدهاز روز اول تا روز 28 که شامل ۴ هفته هست همه ویدئو ها تو وبسایتش گذاشته و شما میتونید هر روز ویدئو اون روز رو بزارید و انجام  بدید.

خوبیش اینه که کمتر از ۳۰ دقیقه وقتتون رو میگیره و واسه هر قسمت بدن تمرینات ویژه ای داره، مهم نیست که زبان انگلیسی بلد نیستید مهم اینه که حرکتی رو که میبینید داره انجام میده رو شما درست انجام بدید.

این هم لینک برنامه ۳۰ روزش :

http://www.blogilates.com/calendar/beginners-calendar-for-popsters-just-starting-out

تو وب سایتش قسمت Workout Videos که برید میتونید همه سری های ورزشیش  که تک تکشون بی نظیر هستند رو تو قسمت Series ببینید و هر کدوم رو خواستید شروع کنید به انجام دادن. من و علی حدود 5-6 روزه که ورزشو شروع کردیم و تغییراتو به وضوح در خودمون دیدیم. به علاوه خیلی احساس خوبی داریم بعد ورزش کردن. بهتره یه نفر دیگه همراهتون باشه که تشویق شید و تنبلی رو بذارید کنار.

از همین الان دست به کار شید و لذتشو ببرید

 

ادامه مطلب آموزش دانلود   

 شاید نتونید همیشه آنلاین حرکات ورزشی رو انجام بدید و بخواهید که تو کامپیوترتون ذخیره کنید. اگه از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده میکنید که به راحتی میتونید دانلود کنید در غیر این صورت میتونید وارد صفحه هر روز بشید و روی خود فیلم راست کلیک کرده و گزینه Copy video URL رو بزنید و اونو توی یک صفحه جدید paste کنید. مثلاً این آدرس یکی از ویدئوهاشه.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PySN5tabiLQ 

حالا بعد از www. باید ss بذارید و Enter زده و برید تو صفحه اش. به این صورت

http://www.ssyoutube.com/watch?feature=player_embedded&v=PySN5tabiLQ

یه صفحه جدید میاد. سمت راست زیر قسمت Download links چند تا گزینه هست که میتونید فیلمو با فرمت های مختلف ذخیره کنید. من معمولاً 3gp ذخیره میکنم که حجم کمتری نسبت به FLV داره. مسلمه که کیفیت FLV بالاتره! خلاصه. اگر دانلود منیجر و دانلود اکسلریتور و این چیزا دارید که روی گزینه مورد نظر (مثلاً 3GP 240p) راست کلیک کرده و دانلود رو زده یا Copy link address رو زده و توی برنامه دانودتون addش می کنید و دانلود می کنید. اگرم ندارید میتونید کلیک راست کرده و Save target asروبزنید و ذخیره ش کنید.

 

این هم کانال یوتیوب این خانوم بی نظیر:

http://www.youtube.com/user/blogilates


[ چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ] [ 08:21 ق.ظ ] [ فاطیما ]

[ 29 نظر ]