زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

میریم کنگره

فردا باید برم تهران. کنگره بین المللی تازه های غدد و متابولیسم بزرگسالان و کودکان. فروردین ماه یه مقاله فرستادم با عنوان افسردگی و کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت که اصلنی فکرشم نمیکردم نیگاش کنن چه برسه به اینکه پذیرفته شه (یعنی اعتماد به نفس در حد تیم ملی!) آخه کنگره بین المللی بود! 
خولاصه. هی بین برم و نرم گیر کرده بودم و از طرفی حوصله پوستر درست کردن نداشته بیدم که علی بهم گفت برو. حتمنی برو. دیگه منم که رو حرف شوهرم حرف نمی زنم (دروغگو هم خودتی علی آقا!)، این شد که پذیرفتم و خدا رو شکر خود کنگره یه template آماده پوستر رو سایتش گذاشته بود و با همون نشستم پوسترو درست کردم و امروز میرم پرینت بگیرم. 
حداقل میرم کیفی چیزی میگیرم (اسمایلی فاطیمای ندید بدید!) و چهارتا دکتر مکتر می بینم و با یافته های جدید دیابت و غدد آشنا میشم. خو ما هم دل داریم. درسته از کار بالین دور شدم، اما با رفتن به این نشست های علمی کمی اطلاعاتم اضافه میشه. در ضمن یاد دوران دانشجوییم می افتم که همش سمینار می رفتیم. چقدر هم چهره های آشنا رو هر بار توی سمینارها می دیدیم. اصن آدم یه حس خوبی بهش دست میده که قابل وصف نیست (به قولی لا یُدرَکُ وَ لا یوصَف!).
یادمه سال 87 کنگره بین المللی بیماری های کودکان هم سه تا مقاله فرستاده بودم که دوتاش پوستر و یکیش سخنرانی پذیرفته شده بود و مکانش هم همینجا بود (تالار امام، مجتمع بیمارستانی امام خمینی) و کلی چهره نام آشنا دیده بودم و ذوق کرده بودم.
حالا جالبه که پدرشوهرم برای اولین بار بعد ازدواجمون داره میاد قم و من روز اولش نیستم! امشب براشون غذا درست میکنم و صبح راهی میشم.
پیش به سوی کنگره و علم و چهره های نام آشنایی چون دکتر ولایتی و احیاناً دکتر هاشمی!
یوهوووووووووووو 

نظرات 14 + ارسال نظر
آویشن چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

آفرین به تو دختر پرتلاش
منم همین یکی دوهفته پیش بود رفتم یه کنفرانسی که مقالم پذیرفته شده بود. خوش میگذره

قربون شوما
بعله که خوش میگذره

mahemoon چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://mahemoon.persianblog.ir

موفق باشی دوست عزیزم . امیدوارم تو کیفی که بهت میدن پولم باشه :D

ممنون عزیزم
مگه به تو کیف پول دار دادن؟

من چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

عالیه! براتون آرزوی موفقیت میکنم! هرچند همین الانش هم موفقید!

ممنون
شما لطف دارید

fahimeh چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ http://mohamadofahimeh91.blogfa.com/

امیدوارم موفقیتت روز افزون باشه عزیزم

ممنونم
همچنین

گلابتون بانو چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

به به! خانم مقاله نویس سمینار شرکت کن! موفق باشی. عیدت هم مبارک.

ممنون عزیزم
عید شما هم مبارک

اماسیس چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

سلام

اول از همه عیدتون میارک باشه بانو ":)

دوما" که ایشالله موفق باشین و من براتون آرزوی موفقیت دارم ":)

سلام
ممنون

بهار شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ق.ظ http://vanooshe1366.blogfa.com

آورین آورین ، به این میگن یه خانوم تموم عیار .خوش به حال علی آقا .
پدر شوهر هم ذوق میکنه عروسش مقاله مینویسه ، ناراحت نمیشه

مگه اینکه خودمون از خودمون تعریف کنیم!!!

mahemoon شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://mahemoon.persianblog.ir

گاهی کارت هدیه توش پیاده میشه :D

اصلاً کیف ندادن که کارت داشته باشه!!!

آیدا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام بانو.


خانوم افتخار بدین یه امضایی..عکس یادگاری..دست خطی..چیزی ازشما داشته باشیم بااینهمه شکفتنهای روزافزون.
میگم بانو یه وقت فرار مغزها نشی


الهی همیشه موفق وسربلند ودرآرامش باشی درکنارهمسرت وبچه هات(مابه استقبال رفتیم پیشاپیش واسه بچه ها)

راستی خونه چی شد؟

سلام
این حرفا چیه؟

اون خونه که کنسل شد
تا خونه خودمون فروش نره نمیتونیم به فکر خونه خریدن باشیم!

سوری یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.jidman.blogfa.com

آفرین.انشاالله همیشه تو هر زمینه ای موفق باشی.

ممنون عزیزم
همچنین

حسنا بانو سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

خانوم محترم لطفا تشریفتونو از کنگره بیارید دلمان تنگ شد

تشریفمو آوردم عزیزم

گلی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

عزیزمی هستم همیشه می خونمت...
والا یه جا می نویسم اما خواننده نداره...به هر حال من باید یه جا غرهام رو بزنم...ولی می دونی یه مدت خیلی خود سانسوری می کردم نوشتنم بی فایده شده بود..الان کم کم دارم بر می گردم به حالت قبل.

اوکی
امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم
راستی اگر دوست داری آدرس FB توبده

گلی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

من واقعا بهت افتخار می کنم..ایشالله روز به روز موفق تر می شی

قربونت برم عزیزم

اماسیس سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

ولی آخرش من نفهمیدم فرق کنگره با سمینار چیه؟

کنگره
کنگره به همایش چندصد تن یا حتی هزاران نفر به عنوان نمایندگانی از یک گروه حرفه‌ای گفته می‌شود. یک کنگره غالباً برای بحث درباره یک موضوع خاص تشکیل می‌‌شود. شرکت در کنگره برای ارائه و بحث موضوع تنها توسط اعضا و سازمانهای حمایت کننده انجام می‌گیرد. کنگره معمولاً با برنامه‌ریزی قبلی و به صورت سالیانه یا چندساله برپا می‌شود. کنگره غالباً برای چند روز طول می‌کشد و دارای چندین جلسه همزمان است.

سمینار
همایش یا همایش‌های زنجیره‌وار افرادی متخصص با مهارتها و تخصص های متفاوت اما دارای علاقه و نگرانی مشترک که به منظور آموزش و یادگیری دور هم جمع می‌شوند. برنامه کاری یک سمینار با هدف تقویت مهارتهای افراد شرکت کننده تنظیم می‌شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد