زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

به خود رسی! :دی

خیلی وقت بود که به خودم توجه نکرده بودم. منظورم وضعیت جسمی اه. بیشتر از اینکه به خودم توجه کنم، به علی و سلامتیش توجه کردم ولی بی خیال خودم بودم. تااینکه  چند وقت پیش بیمارستان برای چک آپ سالانه پرسنل یه سری آزمایش ازمون گرفت. از قند و چربی و هپاتیت و ایدز و آهن و آنزیم کبدی و سل و خلاصه هر چیزی که فکرشو بشه کرد که خدا رو شکر همه ش طبیعی بود.

خیلی وقت بود که میخواستم برم پیش دکتر زنان. بالاخره هر خانمی باید سالانه معاینه بشه و من هی امروز فردا میکردم و تنبلیم می اومد. خلاصه که بالاخره نوبت گرفتم و رفتم برای معاینه و پاپ اسمیر دادم و یه سری آزمایش برای سرخک و سرخجه و سیفلیس و این چیزا که بعدها لازم میشه. یه سری دارو و قرص هم داد که باید مصرف کنم و دفعه بعد برم پیش دکتر.

پریروز هم بعد مدتها رفتم دندون پزشکی برای دندونم که یه تیکه کوچولوش شکسته و من یک ساله هی تنبلی میکنم و نمیرم برای درست کردنش. بالاخره 5شنبه رفتم معاینه و فردا باید برم وقت ترمیم بگیرم. یه عصب کشی دارم و یه ترمیم دندون جلو. اینم از این.

امروزم رفتم عکس قفسه سینه گرفتم برای چک آپ ریه ام. دیگه فقط مونده واکسن کزار که اونم بزنم تموم میشه چک آپم. دارم فکر میکنم چه خوبه آدم سالیانه آزمایشات روتین رو بده و حواسش به خودش باشه! اینطوری در مراحل اولیه خیلی از سرطان ها و بیماریها تشخیص داده میشن و میشه زودتر درمان یا متوقفشون کرد.

یکی دو ماه هم قرص آهن و کلسیم و ویتامین D خوردم که کمبودهای بدنم جبران بشه. خلاصه که از این به بعد میخوام بیشتر حواسم به خودم و بدنم باشه. سه چهار کیلو هم اضافه وزن دارم که باید اونو هم کم کنم و به کمتر از وزن نرمالم برسم  حس باشگاه رفتن و دیدن جینگولک بازی خانما و زلم زیمبو و چشم و هم چشمی شونو هم ندارم. بیشتر از اینکه بخوان ورزش کنن، چشمشون به آدم و لباسش و قیافه ش و آرایشش و طلاجاتشه! برای همین تصمیم دارم تو خونه ورزش کنم و غذامو کم کنم. به همین منظور چند روزی هم روزه تو برنامه دارم.
پیش به سوی بدنی سالم تر! یوهوووووووو 


نظرات 18 + ارسال نظر
من شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

یه سرویس کامل کردید خودتون رو هااا
ایشاللا همیشه سالم و سرحال باشید...

آره اساسی!!!
آدم یاد ماشین می افته
ممنون
انشالله همه سالم باشن

حسنا بانو شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

خب خدارو شکر همه چیز سلامت و سالمه
انشاالله همیشه سلامت باشی و موفق در وزن کم کردن عزیزم

سلامت باشی عزیزم
انشالله

**سمیه** شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام فاطیما جان
الهــــــــی همیشه سلام وتندرست باشی در کنار همسرت

سلام عزییییییییییزم
خوبی؟
دلم برات خیلییییییییی تنگ شده بود سمیه جونم

شماره تم نداشتم
شماره تو بهم بده یا sms بفرست برام بی زحمت

**سمیه** شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

چشم الان بهت اس میدم
من دلم تنـــــــگ شده
فاطیما جان یه زحمتی داشتم برات شما توی بیمارستان یه دکتر خوب نمی شناسی برای سردرد . اخه من دوماه سردردای شدید دارم اصلا خوب نمیشم
سلام به حسنــــــا بانو عزیز که ما خیلی وقته از ش بی خیرم ودر وبلاگش به در بسته می خوریم..
:عاشق :

منم دلم برات تنگ شده خیلی خیلی خیلی
آمار دکترو برات میگیرم عزیزم

fahimeh شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://mohamadofahimeh91.blogfa.com/

خداروشکر که همه چیز خوب بوده ومشکلی نداشتی عزیزم .. انشاالله که هیچ وقت غم وبیماری سراغت نیاد گلم

ممنونم عزیزم
انشالله غم و بیماری سراغ هیچکس نره

آیدا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

نکنه میخوای نی نی دارشی بانو؟چکابهای مشکوک میکنی


البته شوخی کردما آدم همیش باید حواسش به خودش باشه تا بتونه بخوبی همسرداری کنه

نی نی دارم میشیم انشالله
قبلش آدم باید سالم باشه دیگه؟

گلابتون بانو شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خیلی عالیه. سالم باشی همیشه!

سلامت باشی مامان گلابتون عزیزم

بهار یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ق.ظ http://vanooshe1366.blogfa.com

خب می بینم که همه این بی توجهی های یکی دوسال اخیرتو تو همین چند روز جبران کردی . ولی واقعا" خوبه این چکاپ کردن . مادر اومدی اینورا بیا یه دستی هم سر ما بکش بلکم فرجی برای ما هم بشه .
هی هی ، وزن گفتی و کردی کبابم

آره والا
توام بیخیال نباش
حداقل معاینه زنانتو برو!

آویشن یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

کار خوبی کردی.
در مورد وضعیت ورزش تو باشگاه زیاد باهات موافق نیستم. من باشگاه میرم و اصلا هم از این خبرا نیست که گفتی. نه اینکه بگم یه باشگاه رفتم چندین باشگاه. خوب و بد همه جا هست عزیزم. من که از ورزش تو باشگاه خیلی راضیم و شاد میشم امیدوارم تو هم یه باشگاه خوب پیدا کنی چون تاثیر ورزش گروهی و انرژی و شادیش بیشتره

ببین منم باشگاه رفتم تو شمال
ولی خدائیش خانمای قمی اکثرشون (نه همه) این مدلی ان
اینه که حسشو ندارم برم!

یِ خانومِ شاد! یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ

این قالب وبت خیلی خوبه دیگه موقع نظر دادن از وبت پرت نمیشم بیرون!
چون قبلی اینجور بود برام :دی
این زندگی خیلی خوبه خدا پسندانس
امانتیای خدا رو خوب مواظبت میکنی
خیلی خوبه اینجور بودن

البته آدم همیشه هم امانتدارخوبی نیست
راستی بالاخره رفتی دکتر یا نه؟

یکی از اهالی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://khorzeneh.blogfa.com/

سلام عزیزم.خواستم قراره ختم صلوات رو یادآوری کنم...فردا که روز عیده قربانه قرارمونه...سهم شما هم 1000 صلواته.بازم از اینکه همراهم بودی ممنونم ازت[قلب]

سلام
یادم بود

آویشن چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

چه جالب
من نمی دونستم اونجا اینجوریه
خداییش شمال اینجوری نیس. راستش تعجب کردم از حرفت. بنظر منم نرو. همون تو خونه ورزش کنی بهتره

اهوم

مهربان شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

پیشم بیا حتما

کجا؟
وبت؟

شوریده شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ق.ظ http://shorideh07.blogfa.com

ایشاا... همیشه سالم و سرحال باشی ؟
حالا چی شده یه دفعه به فکر چه کاپ افتادی نکنه فکری چیزی داری ؟!!!

سلامت باشی
حالا اگر اون تصمیماتم باشه بده مگه؟

fahimeh یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ http://mohamadofahimeh91.blogfa.com/

فاطیماجون خوبی ؟ چرا خبری ازت نیست عزیزم نگرانت شدم گلم .

سلام عزیزم
خوبم
حرفی ندارم برای زدن آخه!

بانو یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ http://talkhoshirinezendegi.blogfa.com

سلاااام
خوشحاالم وبلاگ شما رو یافتیدم
خوشبخت باشید

سلام
ممنون
همچنین

گلی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

کزاز برای چی؟؟ همه باید بزنن؟؟

آفرین..غذاهای سالم هم تو برنامه ت هست؟؟؟ مثلا سبزیجات و غذاهای سرخ نشده؟

کزاز رو موقع عقد می زنن ولی من نزدم (احیاناً برای بارداری آینده لازمه)

نه غذاهای سرخ نشده نیست
اصولاً ما زیاد پرچرب غذا نمیخوریم

راستی وبلاگ نزدی؟
کجاهایی؟
دلم برات خیلی تنگ شده بود

ملکه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ http://ghasrekuchakema.blogfa.com/

یکیم ما رو مجبور کنه سالم زندگی کنیم!!

خب خودت خودتو مجبور کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد