زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

هیپ هیپ، هوراااااااا

بالاخره تموم شد. دیروز صبح ساعت 8.15 دقیقه دفاع کردم و نمره 17.90 از 18 گرفتم. بهم 18 ندادن چون قرار گذاشتن تو رشته ما کسی نمره کامل نگیره!

دفاعم فوق العاده بود. بهتر از تصورم! یکشنبه هفته قبل رو مرخصی گرفتم و با هر بدبختی بود تماس گرفتم با مریضا و پرسشنامه ها رو تکمیل کردم. تا غروب یکشنبه طول کشید تماس و ورود اطلاعات به کامپیوتر. بعد نشستم با SPSS آنالیز کردم و فصل یافته ها رو آماده کردم. فصل بحث رو فقط جهت خالی نبودن عریضه خیلی فرمالیته نوشتم! خودم که اصلاً راضی نبودم و به نظرم آبدوغ خیاری بود.

استاد گفت فقط بیا که نوبت دفاع بگیری و بعدش اصلاح کن. سه شنبه دانشگاه بودم و برای دیروز نوبت دفاع گرفتم. شبش برگشتم قم و نشستم تکمیلش کردم و چهارشنبه مشاور آمارمون اومده بود مرکزمون و تونستم آنالیزمو تخصصی تر کنم و هر روز احساس میکردم متنم داره پربارتر میشه. 

خلاصه هرطوری بود تا شنبه تکمیلش کردم و پاورپوینت الکی درست کردم و راهی شمال شدم. ساعت 10.5 رسیدم خونه و از دست ارمیا نمیتونستم پاورپوینتمو تکمیل کنم. 12 شب نشستم به تکمیل پاورپوینت و اسلایدها رو تموم کردم و 2.5 خوابیدم. صبح ساعت 5.5 بیدار شدم باز کامل ترش کردم و با دوتا زن داداشام رفتیم دانشگاه. 

داشته باشید که تا ساعت 7.10 دقیقه هنوز یک دور کامل پاورپوینتمو نخونده بودم!!!! لامصب هیچی هم استرس نداشتم. آخرش به علی گفتمم یک کمی استرس بهم تزریق کن اینقدر آروم نباشم 

خلاصه، یه دور خوندم و بعدش استاد راهنما و داور اومدن و شروع کردم. با اعتماد به نفس فراوون صحبت کردم. تموم که شد استادم کلی تعریف کرد و گفت من تو دوران تدریسم دو سه تا شاگرد زبر و زرنگ داشتم که یکیشون ایشون بودن. اینقده ذوق کردم (اسمایلی یک مردادی عاشق تعریف کردن!) و حالا هی استاد تعریفمو میکرد و من سرم پایین بود. خلاصه داوره اومد یه سوال کرد که منو بذاره تو منگنه.

گفت شما یکی از مولفه هایی که سنجیدید کیفیت زندگی بوده. گروه افراد سالمتون از افراد مراجعه کننده به بخش اورژانس بوده. خودتونم میدونید خیلی از بیماریها کیفیت زندگی رو تحت تاثیر قرار میدن. اونو چطور توجیه میکنید؟ گفتم استاد پرسشنامه کیفیت زندگی، وضعیت جسمی و روحی بیمار طی 4 هفته قبل رو تحت پوشش قرار میده. مثلاً میگه چه مقدار طی 4 هفته قبل درد داشته اید؟ یا چه مقدار طی 4 هفته قبل سرزنده و سرحال بودید؟ مریضی هم که مثلاً بخاطر سرماخوردگی مراجعه میکنه 2-3 روز و نهایتاً یک هفته این وضعیتو داره اما 4 هفته قبلش رو تحت پوشش قرار نمیده!

مقادیر دیگری سوال هم پرسید که جوابشو دادم و خلاصه پذیرفت. بعد هم نمره مو اعلام کردن. انتظار 18 داشتم ولی خب 17.90 هم داداش 18 هست  حالا باید مقاله مو آماده کنم و بفرستم برای مجله تا اون دو نمره رو بگیرم. اینطوری معدلم بالا میره. مطمئن هم هستم مقاله ش میکنم. حالا هستید و می بینید!

احساس میکنم بار خیلی خیلی سنگینی رو از روی دوشم برداشتن. احساس آزادی میکنم! خیالم راحته ...

خدای مهربونم شکرت که مثل همیشه هوامو داری ...


دیدار نوشت: راستی عصر جمعه یه دوست خیلی خوب رو دیدم که دیدنش خیلی لذت بخش بود برام. گیسوی شیطون رو دیدم. تو حرم قرار گذاشتیم. برای اینکه راحت تر همو پیدا کنیم بهش گفتم من یه روسری پلنگی سرمه. اونم گفت روسریم صورتیه! اومدم محل قرار هرچی دنبال روسری صورتی میگردم پیدا نمیکنم. یهو یه خانم با روسری سرمه ای میبینم که خنده های شیطنت آمیز میکنه. دیدم بعله گیسو خانمه!  بهش میگم چرا گفتی روسری صورتی؟ گفت میخواستم اذیتت کنم! کمتر از نیم ساعت پیشش بودم اما تو همون لحظات خیلی انرژی گرفتم از دیدنش. شیطون و پرجنب و جوش بود. مثل نوشته ها و عکساش. امیدوارم همیشه همینطور شاد باشی گیسو جان

نظرات 22 + ارسال نظر
یِ خانومِ شاد! دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://ruznevesht-66.blogsky.com

به به مبارکه

ممنون عزیزم

آویشن دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

هزار آفرین دختر خوب
کلی برات دعا کرمااااااااااا عزیزم
پس یه شیرینی به ما بدهکاری

فدای تو
ممنون عزیزم
انشالله که توام به خوبی و خوشی دفاع کنی

مهربان دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://mehrminooran.persianblog.ir/

آفرین بر تو کیجای سخت کوش

شوریده دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ http://shorideh07.blogfa.com

به سلامتی خانوم خانوما
مبارکت باشه
حال باید بهت چی بگیم
خانوم.....؟؟؟؟؟؟

سلامت باشی عزیزم
خانوم روانشناس

بهار سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ق.ظ http://vanooshe1366.blogfa.com

خب به سلامتی ، مبارک باشه ایشالله ، حالا خانوم روانشناس از کی میتونیم بیایم پیشتون وقت بگیریم واسه مشاوره ؟ راستش ما تا دلت بخواد مشکلات روانی داریم ینی اصلا" خودم تنهایی کلی واست درآمد زایی میکنم.
ایشالله موفقیت های بیشتر و بهتر

سلامت باشی عزیزم
نفرمائید
شما تاج سر مایی بهار خانوم
انشالله که همیشه برای چیزای خوب خوب نیاز به روانشناس داشته باشی

ستاره سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ

فاطیمای عزیز سلام
تبریک میگم
بعد از دفاعیه یه حس سبکی قشنگی به آدم دست میده
واقعا لذت بخش
موفق باشی

سلام ستاره جان
دقیقاً همینطوره که میگی
احساس سبکی
ممنون عزیزم

**سمیه** سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام فاطیما جان

تبریک بانو برا ی دفاع عالی که داشتی به مبارکی باشه
:گل :
دیگه ایشالله وقت داری برای یه دیدار

سلام عزیزم
ممنون

انشالله
دلم برات خیلی تنگ شده
خیلی زیاد

این هفته مهمون دارم ولی هفته بعد یه قرار میذاریم
با شیرینی البته!

من سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

http://timebomb.persianblog.ir/

محبوبه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

وا خوشبحالت من که هنوز هیچ کاری انجام ندادم
مبارک باشه

ای تنبل ای تنبل
تکون بخور ای تنبل

هرچی بیشتر بندازی عقب، کار سخت تر میشه
قورباغه ایه که باید قورتش بدی
حالا هرچه زودتر بهتر!

من سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

من رو یادتون میاد؟! جزو دو سه نفر اولی که خواننده وبلاگتون بود! همون که گل زشته تقدیم شد بهش! یادتون میاد اون کی بود؟

wooooooooow شمائید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
از این طرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

بله
اتفاقی باز گذرم افتاد و خوشحالم از این بابت...

چه خوب
راستی ازدواجتونو تبریک میگم
انشالله خوشبخت شید

من سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ http://timebomb.persianblog.ir/

ممنون. فعلا که در هچلیم!
رفته بودم تو یه وبلاگی و واسه همه لینکاش داشتم آدرسم رو میفرستادم جهت تبلیغ که دیدم یکیش شمایید!
یادش بخیر! اوضاع روزهایی که وبلاگتون رو تاسیس کردید رو که با الان مقایسه کنیم، لطف خدا درش نمایانه!
و لینکتون میکنم...

نگران نباشید
توکلتون به خدا باشه و تلاشتونو بکنید
خدا خودش از جایی که فکرشم نمیکنید کمکتون میکنه

امیلی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام.یه سوال داشتم؟شماتوخونه ماهواره دارین؟
ویااصلا موافق ویامخالف هستین باوجودماهواره توخونه یانه؟ویاشده یکی موافق باشه وطرف مقابل مخالفت کنه؟

سلام
نه نداریم
من با نفس وجودی ماهواره مشکلی ندارم و اگر درست استفاده بشه خیلی شبکه های خوب هست توش که میشه کلی چیز ازش یاد گرفت
اما منکر این هم نیستم که اینقدر سرگرمت میکنه که از زندگیت عقب می افتی
برای همین ترجیح میدم نباشه
همسرم هم همین نظرو داره

الی ب سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

تبریک میگم خانم کارشناس ارشد بعد از این!
دلمون برات تنگ شده بود هاااااا!

ممنون
دل منم برای نظرات انتقادیت تنننننننننننگ شده بود عزیزم

gisoo سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

عزیزم تو استرس داشتی
وگرنه روسری من صورتی بود

بهله بهله

هاچ زنبور عسل سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

تبریک میگم فاطیما جان
نمیدونم این دیگه چه سریه که دانشگاهها تصمیم میگیرن نمره کاملو نداد
انگار یه باری از رو دوشت برداشتن خسته نباشی خانومی

ممنون عزیزم
گیر میدن دیگه
به قول دوستم انگار زائیدم!!!

سمیه م سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://toutia.blogfa.com

به به! چه به موقع اومدم :)
هیپ هیپ هورااااااااااااااااااا :)
مبارکت باشه انشالله پله های ترقی رو یکی یکی طی بکشی و همزمان بالا هم بری :) اول پله رو تمیز کن بعد برو بالا! مشکلی نداره که! :)
سلام ما رو به گیسو هم می رسوندی... چشمت نورافکن :)

ممنون سمیه جان
فعلاً تصمیم ندارم بالا برم
همون طی میکشم تا بعد

مینا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.abgineh.14@blogfa.com

سلام عزیزم
مبارکه بسلامتی
ایشالله همیشه از هر کاری اینطور سربلند و رو سفید بیای بیرون
برات آرزوی موفقیت میکنم

سلام مینا جان
ممنون عزیزم

پرندیک پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

مبارکه شیرینیش کو پس؟

بفرمائین بیاین قم شیرینی بدیم بهتون

پرندیک پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

دانشگاهت شمال بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
خو مارو هم دعوت میکردی برا دفاعت

عزیزم
معذرت
کی 8 صبح پا میشه بیاد اون سر دنیا؟

گلابتون بانو شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

مبارک باشه. واقعا خسته نباشی!

ممنون عزیزم
سلامت باشی

پرندیک شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ

من
باهات هم قهرم

جدی؟
خب انشالله دفعات بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد