زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

همایش و آبپاش

اینقده این روزها دوست دارم بزنم خودمو له و په کنم که حد نداره! اصلاً کارایی قبل رو ندارم. الان یک ماهه پایان نامه ام رو بوسیدم گذاشتم کنار و عین خیالم هم نیست!  حسابی پوست کلفت شدم!

چهارشنبه قبل همایش برگزار شد و همونطور که گفتم من مجری بودم. خودم خیلی راضی نبودم و انتظار بیشتری ازخودم داشتم اما دیگران تعریف میکردن و گفتن برای برنامه های بعدی هم من باید مجری باشم!

تو همایش به سخنرانا کیف داده بودن. وقتی کیفا رو بهشون میدادن، به این فکر کردم که من توی محل کار قبلیم 5 سال تو برنامه های مختلف مجری بودم و کلی زحمت می کشیدم و هیچ تشکری ازم نمیشد. نه زبانی و نه عملی! چه خوب بود یکی از این کیفا رو به من میدادن!  

آخرای همایش دکتر اومد بهم گفت یک کیف برایمن در نظر گرفتن و با اتمام برنامه برم تحویلش بگیرم. خیلی خوشحال شدم. از اینکه اینجا حداقل دیده میشم. از اینکه لااقل این همه زحمت میکشم، اقرار دارن و ازم تشکر میکنن! من به این کیف نیازی نداشتم ولیکن دوست داشتم برای علی بگیرمش. کیف لپ تاپش برای حمل برگه و مدارکش مناسب نبود و این کیف جون میداد برای کار اون  ببینید:

خلاصه، خوشحال و خندان برنامه به پایان رسید و علی هم واقعاً از کیف خوشش اومد. 

میخواستم توی این پست کلی غر بزنم و از مشکلات و خستگی روحیم بگم، اما با غر زدن هیچی عوض نمیشه. پس بیخیال! چند وقت قبل رفتم یه آبپاش برای باکس هام خریدم. هرچند تمام بوته های خیارم آفت گرفت و همزمان با نعناع هام از بین رفت و شاهی هام به فنا رفتن، اما هنوز گوجه و ریحونام سرحالن و من دوسشون دارم  تازه شم یه گلدون کوچولو گل قاشقی خوشگل هم خریدیم که دیدنش منو سر کیف میاره!

علی اینقده از این آبپاش خوشش میاد. میگه معمارانه است. همون شلنگه که پیچ خورده و به شکل آبپاش در اومده و معماری یعنی همین. خوشگله. نه؟


نظرات 16 + ارسال نظر
غریبانه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ http://ghareebaneh.blogfa.com

سلام فاطیما جون خسته نباشی عزیز
ما هم هروقت میریم همایش یا دوره آموزشی از این کیفا بهمون میدن
اینقده دارم از این کیفا که میتونم یه مغازه کیف فروشی باز کنم
انشالله مبارکت باشه
واااای آب پاشه خیلی بامزه اس

خب میتونین به بچه های فامیل و دوستان هدیه بدید
آب پاش چه قابلی داره؟

الی ب یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

آبپاشه خیلی قشنگه ولی کیف نه
البته علی آقا باید خوششون میومد که اومده.
ادامه مطلبت چیزی توش نیست چرا؟

آخه اول ادامه مطلب داشت بعد برداشتمش

امروز چه خبر؟(مهربون خانوم) یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com/

مبارکت باشه عزیزم.
اخه چرا سبزی هات خراب شدن؟

خبشاهی بخاطر فصلشه
نعناعو نمیدونم
خیارهم کلاً حساسه
آفت گرفته

الهه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

خسته نباشی خانوم...
جنس کیفه به نظر خوب می آد بازم دستشون درد نکنه از این کیف برزنتیا که اکثر همایشا می دن و یه آرم ضایع روش هست و آدم نمی تونه استفاده کنه ندادن.
آبپاشم خیلی شیکه

آره والا
ولی خدائیش کیف خوبیه

انیس یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ http://khodamgomshode.blogfa.com/

اخیییییییی چه ابپاشی. خیلی دوستداشتنیه.
منم جدیدا یه گلدون گل کاغذی هدیه گرفتم خیلی دوسش دارم. هروز صبح اول به اون سلام میدم بعد به همسر خان

اول به اون؟
اینم حرکتیه خب!

حواست باشه گل کاغذی نور مستقیم آفتاب نیاز داره
نمیشه تو خونه نگهش داشت

شادی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

به به چه کیف خوشگی مبارکت باشه . واقعا میچسبه تشکراینجوری!

خییییییییییییلی بدجور میچسبه

شوریده یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://shorideh07.blogfa.com

از خدا می خواهم آنچه را که شاسیته توست به تو هدیه بدهد نه آنچه را که آرزو داری ....!
زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار.....

پروانه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://p57979.blogsky.com

مبارکت باشه...البته مبارک آقاتون باشه...
چه آب پاش بانمکی

بعله بعله
شوما خوبی؟
باشگاه خوبن؟

نازنین بانو یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ http://mydays1390.blogfa.com/

فاطمه جون هم کیف هم آبپاش خیلی خوشکلن مبارکت باشه و خسته نباشی

ممنون عزیزم

محبوبه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

الهی خیلی قشنگه و بانمک
کیف نو به آقا علی هم مبارک

ممنونگلم

آویشن یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام دوستم
وبلاگت همیشه به آدم انرژی میده با این عکسای قشنگت
عاشق این آبپاشت شدم شبیه گلدونه و به قول همسرت معمارانه است
خسته هم نباشی از اینهمه کاروتلاش
منم شبیه این کیفو واسه همسرم خریده بودم رنگش دقیقا همینه فقط قفلش وسط و دوطرفه نیست
به هرحال مبارکتون باشه

سلام عزیزم
لطف داری
سلامت باشی

بلورین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

کیف مبارکت باشه
چه قدر خوبه آدم همزمانی که چیزی لازم داره یه هو از غیب برسه...اونم مجانی...خیلی مزه می ده
آبپاش قشنگیه...منم خوشم اومد...مبارکت باشه اونم...از سبزی هات مراقبت کن...تازه عکسشونم بذار تا ببینیم

اهوم
خیلی می چسبه

آویشن یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام عزیزم
کجایی دلمون برات تنگ شده

سلام
همین دور و برام ولی حس و حال نوشتن ندارم

حسنا بانو یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

کجای فاطمه ده بار اومدم دیدم آپ نکردی خوبی؟

آره گلم
خوبم
هم حس وحال نوشتن نبود، هم اینترنتم قطع بود

نیلو سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ http://nilovaarya.blogfa.com/

مبارک باشه ....ابپاشه خیلی خوشگله علی اقا راست میگه انگار یه شلنگ که پیچ خوردنش باعث شده ظریفتر بشه

اهوم

آویشن سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

دوستم دلم واسه نوشتنت تنگ شده
خو به خاطر مابنویس. دوسمون ندای؟؟؟

خانمی همش اینترنتم قطعه
وقتی هم وصل میشه اینقده کار دارم که نگو

شرمنده :-*
پست جدیدو فقط بخاطر تو گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد